گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, July 30, 2008

Fw: KHOSH AMADEED Ghorban

جناب آقای هنــــردان
ار اینـــکه ؛ کدورت ها و دلخــوری هارا به بوته فراموشــی سپـــرده ،  احســاسات و علاقه دوستــانتان در گـــروه را بی پاسخ نگذاشتـــــه ، و با بازگشتــــان به گـــروه  به اعضــــا و دوستـــان ؛ دوباره عشـــق خواهیــد داد ، از شمـــا ممنـــونم .
غفـــــوریان

----- Forwarded Message ----
From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
To: ali nili <alinili@sbcglobal.net>
Cc: ali seylabi <image9195@yahoo.com>; Moritz Lechner <moritz.lechner@mnet-online.de>; Roya Sed <roya_sed@yahoo.com>; GHAFOORCHEF2006@YAHOO.COM
Sent: Wednesday, July 30, 2008 4:44:27 PM
Subject: Re: KHOSH AMADEED Ghorban

درود دوست عزیز - متاسفانه ابدا بخاطر ندارم ولی من نمیتوانم ایمیل کسی را حذف کنم در هر حال از هرگونه کوتاهی که احیانا و ناخودآگاه انجام داده ام صمیمانه پوزش میخواهم - اکنون در خدمتم و اماده ام جبران نمایم - با تقدیم احترام و ارادت - هنردان

--- On Wed, 7/30/08, ali nili <alinili@sbcglobal.net> wrote:
From: ali nili <alinili@sbcglobal.net>
Subject: KHOSH AMADEED Ghorban
To: honardan@yahoo.com
Cc: "ali seylabi" <image9195@yahoo.com>, "Moritz Lechner" <moritz.lechner@mnet-online.de>, "Roya Sed" <roya_sed@yahoo.com>, GHAFOORCHEF2006@YAHOO.COM
Date: Wednesday, July 30, 2008, 5:34 AM

Aghaye Honardane Aziz:
 
I wrote to you once before and you deleted my e-mail.
I am sorry that I can't wite it in Persian.But I am so proud of you and the other friends who have devoted their life to ancient Persian Music,I for one shake your hand very firmly  from this"" ghorbat "" and tell you""DASTE SHOMA DARD NAKONAD"".
I am glad you are back.I enjoy your contribution to this site.Keep up the good work and stay healthy while your are enjoying life.
 
Ghorbane Shoma.
 
Dostaretan.
 
A.NILI/Chicago.

----- Original Message ----
From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Sent: Tuesday, July 29, 2008 9:03:06 AM
Subject: Fw: اینهم من که اینجام



--- On Tue, 7/29/08, iraj honardan <honardan@yahoo.com> wrote:
From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
Subject: اینهم من که اینجام
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, July 29, 2008, 7:46 AM

درود

عزیزترینها خواستند که مجددا بیایم . منهم برگشتم – رفتنم  دلخوری از کسی نبود .

احساس کردم در بین جوانان و آنچه آنان میخواهند من غریبم – من وصله ناجوری

بودم – اینهمه سن و سال بر گوشت و استخوان خیلی تاثیر میگذارد – آنچه که برما

رفته با جوانها خیلی فرق داشت و اینجا بود که من کوتاه آمدم و کنار کشیدم و حالا

شرمسار بر میگردم . شرمسار از اینهمه لطف و محبت .

دوستتان دارم – خیلی دوستتان دارم – زیادی بر من منت گذاشتید . در سطح میلهای

عمومی و چندین برابر خصوصی .

زمانی را یاد دارم که قاسم جبلی در رادیو میخواند – بنان بنام غلامحسین داریوشی

ترانه و آواز میخواند . بله خیلی بر من گذشته . این روزگار که میتواند بتدریج همه

چیز را بگیرد از فعالیت باز نایستاد و هنوز هم ....

خوب حالا خدمت شما هستم – تا ساعتی دیگر با عزیزی که پس از سالها از امریکا

آمده قرار گذاشتم با هم برویم مقبره هنرمندان در امام زاده طاهر را زیارت کنیم .

 سنگ قبر حسن گلنراقی را ببوسیم و بر قبر استاد بدیع زاده نگاهی بیاندازیم و چشمی

تر کنیم . کمی روبروی پوران تامل کنیم و گردی از سنگ مزارش که تا کنون هزار

بار بر آن چرند و متلک نوشته اند برداریم و چشمان خیره  خیره سران که مارا میپایند

بی اهمیت بگیریم . کنار استاد بنان یا همان داریوشی از ته دل های های کنیم و سری

به تاسف بجنبانیم . خوب زیادی بدارازا میکشد .

شب هم مهمان عزیز دیگری هسیم – یک زوج جوان مثل همه شما – 2 تا دسته گل

و دوباره ساعت یا ساعتهائی بعد از نیمه شب مجددا تنها میشوم و اتوبان و بازگشت به

کرج و در بین را و در تنهائی آهنگی از 60 سال قبل : دم گاراژ بودم یارم سوار شد.

تا بعد بدرود – دوستتان دارم – ایرج هنردان

 





No comments:

آرشیو مطالب