گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 26, 2008

Please

  دوست ناديده و الکترونيکی من ايرج هنردان سلام
 بر پدرش لعنت که باعث رنجش
خاطر شما کسی که بيغل و غش انچه که در چنته داشت به اين
کروه و اعضای ان هديه ميکرديد شد
پيشنهاد ميکنم که به کروه ما دکتر هروی با ادرس زير ملحق شويد
تا ما در اين گروه که همواره در مورد مراجعه خرد وشعور ذاتی
صحبت مکنيم و نه مريد کسی هستيم و نه مرادی در بين است
از وجود نازنينتان بهره گرفته و به فيض برسيم
---
ولی بطوری که از نوشته ها و يادگاری ها ئئ که داريد پيداست
سنی از شما کذشته البته منظورم فقط آن رقم است ولی دلی پر از
شور و شوق موسييقی اصيل ايرانی داريد. دوست من بالاخره در
هر گروهی عده ای جوان  بی عقل و شعور پيدا ميشود شما بهتر از
  من ميدانيد که چگونه با ديگر دوستان که زحمتتان را قدر ميدانند و
آدرس ايميل ما را جداگانه داريد در تماس باشيد تا من و امثال من
بی بهره از اطلاعات و آرشيو غنی شما نمانيم
--------
در مرحله اول تقاضا دارم که در تصميم تان تجديد نضر نموده و به گروه برگرديد
در مرحله دوم عاجزانه تقاضا ميکنم  که با من پيرمرد در تماس باشِيد که لااقل بتوانم
از انسان فرهيخته ای مثل شما ياد بگيرم
 
با تقديم احترامات فائقه
 
 
نورالدين آهنگرزاده
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  
 
Nouredin
 

No comments:

آرشیو مطالب