گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, July 31, 2008

Re: nazanin man az delkash

درود دوست عزیز

من این آهنگ را با کیفیت عالی دارم ولی حجمش 29 مگابایت است - چنانچه شما میتوانید قطعات را بهم بچسبانید بصورت قطعاتی  برایتان میفرستم ولی اگر نمیتوانید حجمش را کم میکنم که البته در اینصورت کیفیت 4 برابر کاهش مییابد

حالا این قسمت را بشنوید .

ارادتمند - هنردان

--- On Thu, 7/31/08, mehdi khaledi <mehdi_khaledi@yahoo.com> wrote:

From: mehdi khaledi <mehdi_khaledi@yahoo.com>
Subject: nazanin man az delkash
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Cc: honardan@yahoo.com
Date: Thursday, July 31, 2008, 1:22 PM


 با عرض ادب و ارادت خدمت همه دوستان عزيز و تشكر فراوان از مديريت محترم اين سايت خواهشمندم چنانچه دوستان از ترانه " نازنين من " خانم دكش آدرس و يا لينكي در اختيار دارند  به اين حقير ارسال فرمايند .
نازنين من نشود رام ديگري
با سپاس و تشكر

   

           mehdi khaledi

                     Network Engineer

                        UAE - Dubai

Mobile phone Dubai : 0097-150-2478479

Email :    mehdi_khaledi@yahoo.com 

or         mehdi.khaledi@gmail.com

 

 If you didn't receive your reply , please resend your email to my another email address . Thanks




No comments:

آرشیو مطالب