گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 26, 2008

Re: رفتن و رفتن

دوست عزیز  جناب ایرج هنردان  شما  با یاران نادیده خودتان  بدرود نگفته اید بلکه قهر کرده اید  و بنظر بنده  باید مجددا  سر سفره تفاهم  با یکدگر گرد هم اییم

بیا تا قدر یکدیگر بدانیم..........و اگر حمل بر بی ادبی نباشد ایا نبود من و جناب عالی تا چه اندازه میتواند در گروه زیان اور باشد      البته مدتی است که ایمیل ها گلایه امیز شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درپایان با قطعه ای از دکتر شفیعی کدکنی عرایضم را خاتمه میدهم بامید روزهای روشن

صبح بودو اسمان              لاجوردینی روان

ساختم در لحظه ای         خامشی را نردبان

                   بر شدم بر بام راز

خویش رادیدم بتن            ذره ای در کهکشان

سهم خود را یافتم          لحظه ای از  جاودان

                       وه چه وحشتناک بود

ایستادن  ناگهان       بر کران بی کران
--- On Sat, 7/26/08, iraj honardan <honardan@yahoo.com> wrote:

From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
Subject: رفتن و رفتن
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, July 26, 2008, 7:11 AM

درود - این آخرین نامه من در این سایت است و  من اشتراک خود در این سایت را لغو کردم - خوش باشید - هنردان


No comments:

آرشیو مطالب