گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, July 28, 2008

Re: رفتن و رفتن

با درود آقای هنردان گرامی ازشما درخواست میکنم به گروه دوستان رادیو گلها باز گردید و به این کار گروهی ادامه دهید.
متاسفانه برخی ازهموطنان هنوز با برخوردهای ناخوشایند موچب آزردگی خاطرما میشوند ولی با صبر و بردباری بیشتر میتوانیم این مشکل فرهنگی را حل نماییم. با پوزش از اینکه به دلیل نداشتن صفحه کلید فارسی مجبور به مختصرنویسی هستم
 
زندگی شما وقتی زیبا وشیرین خواهد شد که پندارتان کردارتان و گفتارتان نیک باشد ==> زرتشت
 
با سپاس واحترام
 
رویا

 
زمان تایپ فارسی 20 دقیقه


--- On Sat, 7/26/08, iraj honardan <honardan@yahoo.com> wrote:
From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
Subject: رفتن و رفتن
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, July 26, 2008, 10:11 AM

درود - این آخرین نامه من در این سایت است و  من اشتراک خود در این سایت را لغو کردم - خوش باشید - هنردان


No comments:

آرشیو مطالب