گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, July 28, 2008

Re: Fw: ر٠تÙ? Ù^ ر٠تÙ?

من هم برای چندمین بار از آقای هنردان خواهش می کنم که بر ما منت بنهند و
به گروه بازگردند.
جناب هنردان اگر یکی دو نفر باعث آزردگی شما شده اند در عوض چندین نفر
انسان هنرشناس از شما دلجویی کرده اند. پس وقت آن رسیده که به احترام این
گروه کثیر باز گردید.
محسن
On 7/28/08, Sabbah Sarand Hassan <Sabbah@sazehgostar.com> wrote:
> با سلام
>
> من هم به سهم خود از آقاي هنردان خواهش ميكنم به گروه بازگردند . فكر ميكنم
> ما بايد از انسانهاي مثل آقاي هنردان پشتيباني و حمايت كنيم و از تجربيات شون
> استفاده كنيم . نه اينكه اونا رو آزرده خاطر كنيم .
>
>
>
> ________________________________
>
> From: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
> [mailto:Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com] On Behalf Of fereshteh
> akhtari
> Sent: Sunday, July 27, 2008 11:58 PM
> To: GHAFOORCHEF2006@YAHOO.COM; Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
> Subject: Re: Fw: ر٠تÙ? Ù^ ر٠تÙ?
>
>
>
> سلام - من بشدت ناراحت و نگرانم - هیچکس اطلاعات مسیقی و حتی علمی ایشان را
> ندارد - میدانم که ایشان بیش از سی سال است که عضو فعال اکادمی علوم نیویورک
> هستند - اینهم مدرک عضویت و اینهم مدرک اخذ جایزه از دانشگاه تهران از دکتر
> فرهاد رئیس دانشگاه که دکتر فرشاد رئیس دانشکده علوم و سرلشکر ایزد پناه رئیس
> المپیک و آقای اسفندیارس رئیس ورزش دانشگاه تهران حضور دارند فکر کنم این
> جایزه ورزشی بوده است - بهر حال من از نبود ایشان سخت آزرده هستم - - با احترام
> فرشته اختری
>
>
>
>
>
> ALIEHSAN GHAFOORIAN <ghafoorchef2006@yahoo.com> wrote:
>
>
>
> سلام ، از تمامی دوستانی که از رفتن جناب آقای هنــردان ، دلگیـــر وآزرده
> خاطر شـــده اند ، تقـــاضا می کنــم ، در زیر این نامه ، تمایل خود را برای
> بازگشت ایشان به گـــروه ؛ با درج نام و یا هرگــونه توضیـــح دیگــر ، اعلام
> نمـــایند .
> با سپاس - غفـــوریان
>
> ----- Forwarded Message ----
> From: Kamran Naseri <kamran.naseri@gmail.com>
> To: honardan@yahoo.com
> Cc: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
> Sent: Sunday, July 27, 2008 11:11:47 AM
> Subject: Re: رفتن و رفتن
>
> Dear All,
>
>
>
> Yea, fully agree with Mr. Johari,
>
>
>
> Also Mr. Honardan-e Aziz,
>
>
>
> I would like to note you that your job in this group was really precious
> and I received so many brilliant musics that I had dreamed for them.
>
>
>
> Please come back ans re-join to the group and keep on your good and
> valuable job . Your valuable efforts on sharing your musics' collection,
> really highly appreciated.
>
>
>
> Looking forward hearing from your side.
>
>
>
> Eradatmand
>
>
>
> Kamran Naseri
>
>
>
> 2008/7/26 iraj honardan <honardan@yahoo.com>
>
> درود - این آخرین نامه من در این سایت است و من اشتراک خود در این سایت را لغو
> کردم - خوش باشید - هنردان
>
>
>
>
>
>
> --
> Kamran
>
>
>
>
>
>
>
>

No comments:

آرشیو مطالب