گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 26, 2008

Fw: رفتن و رفتن



--- On Sun, 7/27/08, Hosein Torabi <firos19@yahoo.com> wrote:
From: Hosein Torabi <firos19@yahoo.com>
Subject: Fw: رفتن و رفتن
To: honardan@yahoo.com
Date: Sunday, July 27, 2008, 12:21 AM



--- On Sun, 7/27/08, Hosein Torabi <firos19@yahoo.com> wrote:
From: Hosein Torabi <firos19@yahoo.com>
Subject: Fw: رفتن و رفتن
To: Firends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Sunday, July 27, 2008, 12:18 AM

                                                                                             ما ز یاران چشم یاری داشتیم

                                                                               سرور گرامی جناب آقای مهندس هنردان

از آنجا که من فکر می کنم شاید بیش از همه مستقیما برایتان مزاحمت ایجاد کرده ام این رانیز حمل بر    گستاخی من گذاشته و استدعای مرا برای پیوستن مجدد به این گروه قبول فرمائید با شد که دوستان         جوانتر حرمت زحمات و کسوت افرادی که در این وانفسای حکومت مادیات صمیمانه و کریمانه و بدون  کوچکترین چشم داشتی اندوخته های منعوی و مادی خود را در اختیارجمع قرار میدهند بیش از پیش پاس بدارند و اعلام این نکته که با گنجینه ای که مهندس هنردان زحمت گردآوریش را کشیده اند لطف ایشان    چون پیرخرابات دائمی و  ابدی خواهد بود حتی اگر ایشان به خواهش من وامثال من توجه نفرمایند               

      بند ه پیرخراباتم که لطفش دائم است        ورنه لطف شیخ وزاهد گاه هست و گاه نیست

                   با سپا س و ارادت -- فیروز(حسین) ترابی                                                                                                                                    

--- On Sat, 7/26/08, iraj honardan <honardan@yahoo.com> wrote:

From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
Subject: رفتن و رفتن
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, July 26, 2008, 6:41 PM

درود - این آخرین نامه من در این سایت است و  من اشتراک خود در این سایت را لغو کردم - خوش باشید - هنردان




No comments:

آرشیو مطالب