گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, July 29, 2008

Re: اینهم من که اینجام



---

فرزانه ي گرامي  هنردان

با  سلام

بازگشت مهرآميز شما مايه ي خوشحالي تمامي ياران و

آبياري تازه اي  درپاي گلهاي رنگارنگ است

شاد و سربلند باشد

مهراگين

--- On Tue, 7/29/08, iraj honardan <honardan@yahoo.com> wrote:

From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
Subject: Fw: اینهم من که اینجام
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, July 29, 2008, 10:03 AM



--- On Tue, 7/29/08, iraj honardan <honardan@yahoo.com> wrote:
From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
Subject: اینهم من که اینجام
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, July 29, 2008, 7:46 AM

درود

عزیزترینها خواستند که مجددا بیایم . منهم برگشتم – رفتنم  دلخوری از کسی نبود .

احساس کردم در بین جوانان و آنچه آنان میخواهند من غریبم – من وصله ناجوری

بودم – اینهمه سن و سال بر گوشت و استخوان خیلی تاثیر میگذارد – آنچه که برما

رفته با جوانها خیلی فرق داشت و اینجا بود که من کوتاه آمدم و کنار کشیدم و حالا

شرمسار بر میگردم . شرمسار از اینهمه لطف و محبت .

دوستتان دارم – خیلی دوستتان دارم – زیادی بر من منت گذاشتید . در سطح میلهای

عمومی و چندین برابر خصوصی .

زمانی را یاد دارم که قاسم جبلی در رادیو میخواند – بنان بنام غلامحسین داریوشی

ترانه و آواز میخواند . بله خیلی بر من گذشته . این روزگار که میتواند بتدریج همه

چیز را بگیرد از فعالیت باز نایستاد و هنوز هم ....

خوب حالا خدمت شما هستم – تا ساعتی دیگر با عزیزی که پس از سالها از امریکا

آمده قرار گذاشتم با هم برویم مقبره هنرمندان در امام زاده طاهر را زیارت کنیم .

 سنگ قبر حسن گلنراقی را ببوسیم و بر قبر استاد بدیع زاده نگاهی بیاندازیم و چشمی

تر کنیم . کمی روبروی پوران تامل کنیم و گردی از سنگ مزارش که تا کنون هزار

بار بر آن چرند و متلک نوشته اند برداریم و چشمان خیره  خیره سران که مارا میپایند

بی اهمیت بگیریم . کنار استاد بنان یا همان داریوشی از ته دل های های کنیم و سری

به تاسف بجنبانیم . خوب زیادی بدارازا میکشد .

شب هم مهمان عزیز دیگری هسیم – یک زوج جوان مثل همه شما – 2 تا دسته گل

و دوباره ساعت یا ساعتهائی بعد از نیمه شب مجددا تنها میشوم و اتوبان و بازگشت به

کرج و در بین را و در تنهائی آهنگی از 60 سال قبل : دم گاراژ بودم یارم سوار شد.

تا بعد بدرود – دوستتان دارم – ایرج هنردان

 





No comments:

آرشیو مطالب