گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, July 28, 2008

RE: Fw: رفتÙ? Ù^ رفتÙ?

با سلام

من هم به سهم خود از آقاي هنردان خواهش ميكنم به گروه بازگردند . فكر ميكنم ما بايد از انسانهاي مثل آقاي هنردان پشتيباني و حمايت كنيم و از تجربيات شون استفاده كنيم . نه اينكه اونا رو آزرده خاطر كنيم .

 


From: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com [mailto:Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com] On Behalf Of fereshteh akhtari
Sent: Sunday, July 27, 2008 11:58 PM
To: GHAFOORCHEF2006@YAHOO.COM; Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Subject: Re: Fw: رفتÙ? Ù^ رفتÙ?

 

سلام - من بشدت ناراحت و نگرانم - هیچکس اطلاعات مسیقی و حتی علمی ایشان را ندارد - میدانم که ایشان بیش از سی سال است که عضو فعال اکادمی علوم نیویورک هستند - اینهم مدرک  عضویت و اینهم مدرک اخذ جایزه از دانشگاه تهران از دکتر فرهاد رئیس دانشگاه که دکتر فرشاد رئیس دانشکده علوم و سرلشکر ایزد پناه رئیس المپیک و آقای اسفندیارس رئیس ورزش دانشگاه تهران حضور دارند  فکر کنم این جایزه ورزشی بوده است - بهر حال من از نبود ایشان سخت آزرده هستم - - با احترام فرشته اختری

 



ALIEHSAN GHAFOORIAN <ghafoorchef2006@yahoo.com> wrote:

 

سلام ، از تمامی دوستانی که از رفتن جناب آقای هنــردان ، دلگیـــر وآزرده خاطر شـــده اند ، تقـــاضا می کنــم ، در زیر این نامه ، تمایل خود را برای بازگشت ایشان به گـــروه ؛ با درج نام و یا هرگــونه توضیـــح دیگــر ، اعلام نمـــایند .
با سپاس - غفـــوریان

----- Forwarded Message ----
From: Kamran Naseri <kamran.naseri@gmail.com>
To: honardan@yahoo.com
Cc: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Sent: Sunday, July 27, 2008 11:11:47 AM
Subject: Re:
رفتن و رفتن

Dear All,

 

Yea, fully agree with Mr. Johari,

 

Also  Mr. Honardan-e Aziz,

 

I would like to note you that your job in this group was really precious and I received so many brilliant musics that I had dreamed for them.

 

Please come back ans re-join to the group and keep on your good and valuable job . Your valuable efforts on sharing your musics' collection, really highly appreciated.   

 

Looking forward hearing from your side.

 

Eradatmand

 

Kamran Naseri  

2008/7/26 iraj honardan <honardan@yahoo.com>

درود - این آخرین نامه من در این سایت است و  من اشتراک خود در این سایت را لغو کردم - خوش باشید - هنردان

 




--
Kamran

 

 

No comments:

آرشیو مطالب