گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, July 23, 2009

[erfanISLAMI] مولای من

http://maarefnab.blogfa.com/post-22.aspx
 
 
 
مولای من! روزهای بدون تو دیگر چه زود سپری می شوند؛ گویی فلک دوار نیز شوق دیدار تو دارد که سریعتر به گردش می آید تا اینکه روزهای سخت بدون تو را زودتر به پایان برساند. اکنون دیگر بحمدالله همه جا سخن از ظهور توست؛ در هر کوی و برزن همگان پی گیر علایم ظهور تو هستند؛ همه جا سخن از پایان هزاره و رخدادهای جدید می باشد که همه و همه خود بیانگر جلوه گر شدن نور عالم تاب توست..
مولای من! از کدامین آن ها سخن به میان آورم؟ از کتاب های فراوانی که در این چند ساله در نشانه های ظهورت به رشته تحریر در آمده؟ یا از برنامه های مختلفی که جهان را رو به انحطاط و زوال معرفی می نماید و ظهور یک منجی عدل گستر را تنها و تنها راه نجات دنیای کنونی می داند؟
مولای من! فکر می کنم یک نکته از میان هزاران باقی مانده است که هنوز قلب نازنیت را بیش از همه آزرده و محزون می نماید و آن چیزی نیست جز در پی اغیار دویدن برخی از شیعیان و محبین تو، که به خیال خود می انگارند عرفان و حقیقت و خداشناسی در نزد افرادی به غیر از تو و اجداد طاهرینت (سلام الله علیهم) نیز می تواند وجود داشته باشد و این قلب عزیز و نازنین تو را می آزارد چرا که خود تان بارها و بارها فرموده اید:
" انّه لیس عند احد من الناس حق و لا صواب الا شیئ أخذه منّا اهل البیت "
همانا در نزد هیچ دسته و گروه از مردم، حقیقت و راه درستی وجود ندارد مگر آن چیزی که از نزد ما اهل بیت (سلام الله علیهم) صادر شده باشد.
و بر این مطلب تأکید نموده اید که:
" بنا عبد الله و بنا عرف الله ، بنا وحّد الله ..."
همانا فقط با راه و برنامه ی ما اهل بیت (سلام الله علیهم) است که می توان خداوند را عبادت نمود و به او عرفان پیدا کرد و موحّد گردید.
مولای من! نمی دانم آخر چه شده است که برخی از ما که خود را حتی از دوستان و محبّین شما می دانیم، سخنان گهربار شما و اجداد طاهرینتان که در طول تاریخ با مصائب و مشقّات فراوان به دستمان رسیده است را مهجور و متروک نموده و حتی خدای نا کرده به آن ها اتهام ضعف و سستی وارد می کنیم در حالیکه، خود به دنبال آثار دیگر اغیار و بزرگان سایر مذاهب می شتابیم و چه خوب هم در نکوداشت و تبلیغ و تکریم آن ها کوشیده و در پاس داشتن آن ها، چه وقتها، مال ها و جان هایی را که صرف نمی نماییم و ای کاش کمی هم در پاس داشت قدر و منزلت و حقوق شما امامان که"خداوند به وسیله شما
اهل بیت ما را از پرتگاه های شقاوت و هلاکت نجات بخشید"کوششی کرده، سعی و تلاشی می نمودیم.


------------------------------------

Yahoo! Groups Links

<*> To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/erfanISLAMI/

<*> Your email settings:
Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/erfanISLAMI/join
(Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
mailto:erfanISLAMI-digest@yahoogroups.com
mailto:erfanISLAMI-fullfeatured@yahoogroups.com

<*> To unsubscribe from this group, send an email to:
erfanISLAMI-unsubscribe@yahoogroups.com

<*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/

No comments:

آرشیو مطالب