گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, July 29, 2009

Re: 110 Golha

دوست عزیز تعداد گلهای رنگارنگ حدود 480 برنامه است و در یک فهرست جای نمی گرفت بنا براین برای آنکه نظم بیشتری یابند آنها را به دو بخش کرده ام و با لطف بزرگی که آقای ولی داد به من نموده اند حدود بیش از 90 برنامه جدید از ایشان دریافت کرده ام که باید به آنچه که داریم اضافه کنیم. بنا براین گنجینه گلهای رنگارنگ به دو بخش در دو فهرست
الف گلهای رنگارنگ از شماره های 100 الی 350 در
و بقیه(یعنی از 351 الی 582 ب) در فهرست زیر قرار گرفته است.
 بهر حال با لطف دوستان و خداوند بزرگ در صددم که همه گلهای رنگارنگ را در  این دو فهرست و اگر محدودیت حجمی اجازه ندهد در فهرست های بعدی گرد آوری کنم. و بدیهی است که فهرست های نامبرده دایما درحال تغییر و اضافه شدن هستند . برای تکمیل آرشیو خود مرتبا به آنها سر بزنید. جا دارد در همینجا از جناب آقای ولی داد - لطیف گچکارعزیز وسیامک کسروی و دکتر ممقانی عزیز که  در این روزها مرا یاری داده اند تشکر کنم. در نامه قبلی سعی کردم دوستان و بزرگوارانی که قبلا با سخاوت برنامه های منحصر به فرد خود را در فور شیر و راپید شیر و سایر مخازن به اشتراک گذاشته اند تشکر کرده بودم بازهم اگر اسم کسی از قلم افتاده است مرا عفو بفرمایند و یاد آوری کنند تا با معرفی آنان ادای دین و تشکر کرده باشم.
مخلص و ارادتمند یکایک هموندان گروه
 
محسن سلیمانی
 
On Wed, Jul 29, 2009 at 10:30 AM, david yedidsion <yedidsion@yahoo.com> wrote:
Dorood bar shoma,
 
Ba arz tashakor, tedad golhay shoma be 160 resideh bood, vali hala kam shodan??
Beharhal moteshakeram az lotf shoma.
 
David


No comments:

آرشیو مطالب