گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, July 22, 2009

Fw: دنباله درخواست دو آهنگ

با سلام به همه
(هر چند هموطنان به در خواست بنده در مورد آوازی از الهه و هایده اعتنائی نکرده اند – ولی بنده از رو نمی روم ).
دارم کتابی را مرور می کنم تحت عنوان " در جستجوی زرتشت" و نویسنده که بنده او را به قول خواجه حافظ "از محبان خدا" می دانم و از شیفتگان زرتشت - در آغاز کتاب این ترانه "گوگوش" را نقل کرده است:
No, I don't sing any more,
They say it's a sin!
In my ancient beautiful homeland,
Which is older than history itself, Who decided that singing is a crime
Though Zarathustra fertilized this land with his songs?
(Iranian popular singer Googoosh)
آیا ممکن است کسی فارسی آنرا برای من بفرستد؟ ممنون می شوم. ا.و.

--- On Sun, 6/21/09, Art Vartan <commedia2002@yahoo.com> wrote:

> From: Art Vartan <commedia2002@yahoo.com>
> Subject: درخواست دو آهنگ
> To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
> Date: Sunday, June 21, 2009, 11:57 PM
> با سلام به همگی
> آیا کسی هست که این آهنگ خانم اله
> را که میگوید
> نه مستم نه بیدارم من
> نه خوابم نه بیدارم من
> وای از تنهائی...
> برای من علاقمند حیران بفرستد؟
> همینطور آهنگ خانم عهدیه را که
> این شعر فروغ را می خواند
> تو آمدی ز دور ها
> ز سرزمین نور ها...
> ممنون ممنون شما.
> A.V.
>
> commedia2002@yahoo.com 
>
>
>
>
>

No comments:

آرشیو مطالب