گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 25, 2009

Re: درخواست فوري اجراي خصوصي استاد شجريان

با سلام
من این اجر را دارم ولی بصورت کاست است اگر نبود من تبدیل میکنم به سی دی وآپلود خواهم کرد

--- On Sat, 7/25/09, Alireza Slambolchi <salamsetareh@gmail.com> wrote:

From: Alireza Slambolchi <salamsetareh@gmail.com>
Subject: درخواست فوري اجراي خصوصي استاد شجريان
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, July 25, 2009, 4:04 PM

سلام دوستان.
مدتهاست دنبال يه اجراي خصوصي از استاد شجريان ميگردم كه اين 2 بيت رو با ويلن ميخونند:

شب رحلت هم از بستر روم در قصر حورالعین ::.:: اگر در وقت جان دادن تو باشی شمع بالینم
حدیث آرزو مندی که در این نامه ثبت افتاد ::.:: همانا بی غلط باشد که حافظ داد تلقینم

اين اجرا فوقالعادست. هزر كي لطف كنه اينو بهم برسونه به هر نحو ممنوش هستم و جبران مي كنم.ظ


No comments:

آرشیو مطالب