گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, July 21, 2009

RE: یکصد و ده (110)برنامه از گلهای رنگارنگ

جناب آقای محسن سلیمانی ،
یک صدو ده بار  سپاس و درود  بر شما .
ارادتمند صادق.


 


Date: Tue, 21 Jul 2009 19:32:25 +0430
Subject: یکصد و ده (110)برنامه از گلهای رنگارنگ
From: mohsen.soly@gmail.com
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com

دوستان عزیز سلام
یکصد و ده (110) برنامه از گلهای رنگارنگ را تاکنون در یک پوشه با ربط
 
 
گرد آوری کرده ام و در صددم تا آنجا که ممکن و موجود  باشد بقیه را نیز به آنها اضافه کنم. لازم است که از کلیه دوستانی که ایثار کرده و آرشیو خود را در فورشیر  و بعضا مثل احمد فرد در راپید شیر به اشتراک گذاشته اند تشکر کنم. این برنامه ها حاصل دسترنج برادران و دوستان عزیزم
مهدی جمشیدیان-محسن سعید پور-علی هندیانی-احمد فرد-موریس لخنر-رویا-ایمیج-سعید معتمدی-ایرج هنردان-علی سیلابی- محسن 123-حجتی-لطیف گچکار-بهرام ناهد-بینا-سیامک کسروی-ولی داد-شفق -مطلق-جباری مطلق-وبلاگ نظری به موسیقی ایرانی-زرین کوب -ناصر فروغی-سینا پور عبدالله-ناشکیبا-داود خ-داود توکلی- میناچی-مرتضی رفیعی-وایت کاسکو-سیامک کسروی و سایر دوستان که مرا بخاطر نقصان حافظه خواهند بخشید اگر نامشان از قلم افتاده می توانند تذکر بدهند تا اضافه کنم. امیدوارم که با تلاش بیشتر و همکاری دوستانی که گلهای گم شده- (مثل گ ر 104 را  که دوستان حرفه ای تبادل کننده در لیستشان موجود است ولی به اشتراک نمی گذارند- را بیابیم و آرشیو را تکمیل کنیم.
از همه افراد گروه حتی آنان که از من رنجیده اند هم تشکر میکنم و به آنان یاد آور می شوم که به یکایک آنها را دوست میدارم همانطور که به ایران و ایرانیان و فرهنگ ایرانی بخصوص گلها عشق می ورزم
محسن سلیمانی
30/4/1388


With Windows Live, you can organize, edit, and share your photos.

No comments:

آرشیو مطالب