گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, January 15, 2010

bidad- شــــــاخ آفریقـــا

درود بی پایان بر همه
نازنینانی که هر چی گفتیم نیومدن از بیداد بازدید کنن و یا اگه اومدن بدون نظر دادن رفتند
باز هم از همه سپاسگزارم درود به همه ی شما
 
و اما الان می خواستم از یه سایت جالب و یا بهتر بگم برای اونایی که میتونن بازدید ی از نمایشگاه عکس داشته باشند و دوست دارند بگم که نمایشگاه عکس شاخ آفریقا
با زیباترین و با کیفیت ترین عکسهایی که تا بحال دیده اید تا کید می کنم زیبا ترین و با کیفیت ترین در خانه ی نقش واقع در اصفهان  بر پاشده امروز من از این نمایشگاه دیدن کردم و بسیار لذت بردم
این عکسهارو آقای احسان وفایی هنرمند بسیار توانا در رشته ی عکاسی در طول مدت 15 روز در سفر به آفریقا گرفته و در نمایشگاهی به نمایش گذارده است . که پیشنهاد می کنم هر کسی لااقل یکبار بتونه ببینه بد نیست.
البته شنیدم در آینده در تهران هم این نمایشگاه برپا می شود و بعد از آن در دبی. به هر حال امیدوارم دوستانی که دوست دارند بتونند استفاده کنند.در زیر آدرس ایمیل آقای احسان وفایی هنرمند عکاس و نشانی سایت ایشان را می گذارم
 
امید است که لذت ببرید.فکر می کنم همگی خوشتون بیاد راستی هرسووالی داشتید می تونید با آدرس جیمیلی که نوشته شده تماس بگیرید و بپرسید واقعا بدیدنش می ارزه امتحان کنید
 
در پایان بدلیل آشنایی بیشتر همه با سایت دوست داشتنی رادیو گلها از همه ی دوستان خواهش دارم هرکس از سایت و یا نمایشگاه دیدن فرمود ،روش مطلع شدن از این سایت و نمایشگاه شاخ آفریقا را به اطلاع مدیر سایت برسانند.
با سپاس شفیعی - بنده ی کمترین همه ی نازنین
 
www.ehsanvafaei.com آدرس سایت
 
 


--
www.Afshin-Abadan.blogfa.com
شـادزی مهرافـــزون

No comments:

آرشیو مطالب