گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, January 13, 2010

خداحافظی






با سلام واحترام پس از مشکلات پیش آمده و دلخوریهایی که ناخواسته پیش آمد و بنده در پاسخ به یکی از بزرگواران ودر مقام اعاده ی حیثیت مجبور به            عکس العمل شدم  واز آنجا که رویه وفضای موجود را به هیچ وجه بخصوص برای یک گروه هنر دوست وهنر پرور مناسب نمیدانم ضمن کسب حلالیت از تک دوستان بزرگوار علی الخصوص جناب معتمدی از خدمت بزرگواران در گروهها گلها برای همیشه مرخص می شوم  وجناب معتمدی بزگوارم بتر زانم که خواهی گفت آنی که عیب من چون من ندانی از شما حلالیت می طلبم وبرایتان آرزوی توفیق دارم  وسایر دوستان عزیزم در گروه ماندگار گلها به جان دوست غم پرده بر شما ندرد گر اعتماد بر الطاف کار ساز کنید.یا حق لطف خدا یارتان ودست توانای علی نگهدارتان.والسلام من اتبع الهدی .با امتنان دکتر جواد بهراد


No comments:

آرشیو مطالب