گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, January 19, 2010

Fw: | تاریخ ما | وصیت نامه کوروش کبیر | مطلب 2 |



----- Forwarded Message ----
From: تاریخ تمدن جهان باستان <mtn.exe@gmail.com>
To: ebrahemi8979@yahoo.com
Sent: Tue, January 19, 2010 9:33:41 AM
Subject: | تاریخ ما | وصیت نامه کوروش کبیر | مطلب 2 |

| تاریخ ما | وصیت نامه کوروش کبیر | مطلب 2 |

Link to تاریخ تمدن جهان باستان

وصیت نامه کوروش کبیر

Posted:

آخرین اندرز کورش به هنگام درگذشت : فرزندان من. دوستان من. اکنون به پایان زندگی نزدیک گشته‌ام. من آن‌را با نشانه‌های آشکار دریافته‌ام. وقتی درگذشتم مرا خوشبخت بپندارید. کام من این است که این احساس در اعمال و رفتار شما مشهود باشد. زیرا من هنگام کودکی، جوانی و پیری بخت یار بوده‌ام همیشه نیروی من [...]

دانلود کتاب آیین ها و مراسم زرتشتیان

Posted:

نام کتاب آیین ها و مراسم سنتی زرتشتیان (جهت دریافت کلیک کنید) نویسنده كورش نيكنام موضوع آیین + مراسم + سنت ها + زرتشتیان + ایران باستان پسورد فایل www.tarikhema.ir جلد 1 حجم 1290kb ناشر تاریخ ما کتابهای مرتبط :دانلود کتاب ريشه شناسی، تاريخچه و کاربرد زعفران در ايران باستاندانلود کتاب اسلام در ایراندانلود کتاب خلقیات ما ایرانیاندانلود کتاب تاریخ زرتشتیان پس از [...]

No comments:

آرشیو مطالب