گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, January 13, 2010

Re: خداحافظی

با سلام و درود بر شما بزرگوار
در گفتگوی کوتاهی که بصورت تلفنی با شما داشتم جز شور و صداقت چیزی نیافتم و این پاسخ خردمندانه شما به درخواست این حقیر نشان از شعور و شان والای شما دارد و از یافتن دوست خوب چون شما بسیار خرسند شده ام.
لحظاتی پیش می آید که میان نزدیکترین دوستان میان یک زوج یا میان برادران اتفاقاتی پیش می آید و از آنجا که هیچ انسانی خالی از احساس نیست و دریچه دریافت و ارسال ما همین احساس است گاهی در این دریافت و ارسال ها اشتباهاتی رخ میدهد بنا براین مغز ما بواسطه دریافت این اطلاعات غلط تفسیر و پردازش درستی نمی کند بعنوان مثال اگر دو انگشت خود را دردو لیوان آب سرد و گرم فرو ببریم و سپس هر دو را وارد لیوان آب ولرم واردکنیم آنکه در لیوان سرد بوده است بشدت احساس گرمی می کند و آن یکی برعکس در حالیکه این  آب نه سرد است و نه گرم بلکه ولرم است و این نشان میدهد که اغلب اوقات  احساس ما مارا در مورد حقایق و حتی واقعیت ها به اشتباه وا میدارد  بنا براین هرگز نباید بر خود ببالیم و خود راکامل بدانیم ولی آنچه که به زندگی لذت و زیبایی می بخشد همین روح بزرگ و برخوردهای صادقانه است. یادمان هم باشد که اعتراف به این اشتباهات است که ما را بزرگ می کند و عموما انسانهای خودخواه و خود بین سر انجام کارشان به دشواری و کوچکی می کشد
از شما هم بعنوان یک دوست که فقط چند کلامی از شما شنیده و دستخط زیبایتان را دیده و تازه با افکار سازنده شما (همین یک نامه و همین یک اظهار نظر شما کافیست) آشنا شده است خواهش می کنم که میدان را خالی نکنید و بگذاریم در این جمع که خوشبختانه با آرامش کاری را در طول 3 سال کرده اند که در تصورات من هرگز ممکن نبود.
 گرد آوری و همگانی کردن بیش از 85 درصد از برنامه هایی ارزشمند و ماندگاررا میگویم که میرفتند تا نابود شوند و به گمان من تازه باید این خمیر مایه فراهم شده دستمایه ای باشد برای متخصصان و فرهیختگان تا به نقد و بررسی و تحلیل درآیند و به نسل های آتی تقدیم شوند. این بخش مهمی از میراث هنری ماست. دریغ نفرمایید. 
شاد زی مهر افزون
دیر زی گاه افزون
محسن سلیمانی 

2010/1/13 Javad Behrad <javad_behrad@yahoo.com>





با سلام واحترام پس از مشکلات پیش آمده و دلخوریهایی که ناخواسته پیش آمد و بنده در پاسخ به یکی از بزرگواران ودر مقام اعاده ی حیثیت مجبور به            عکس العمل شدم  واز آنجا که رویه وفضای موجود را به هیچ وجه بخصوص برای یک گروه هنر دوست وهنر پرور مناسب نمیدانم ضمن کسب حلالیت از تک دوستان بزرگوار علی الخصوص جناب معتمدی از خدمت بزرگواران در گروهها گلها برای همیشه مرخص می شوم  وجناب معتمدی بزگوارم بتر زانم که خواهی گفت آنی که عیب من چون من ندانی از شما حلالیت می طلبم وبرایتان آرزوی توفیق دارم  وسایر دوستان عزیزم در گروه ماندگار گلها به جان دوست غم پرده بر شما ندرد گر اعتماد بر الطاف کار ساز کنید.یا حق لطف خدا یارتان ودست توانای علی نگهدارتان.والسلام من اتبع الهدی .با امتنان دکتر جواد بهراد



No comments:

آرشیو مطالب