گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, January 19, 2010

[yaghin] حقه بازی جدید ایرانسل ! - کلاهبرداری با نام اینترنت پرسرعت وایمکس ایرانسل



 
 

Sent to you by yaghin via Google Reader:

 
 


آنتن outdoor وایمکس


همانطور که می دانید و دیده اید شرکت ایرانسل نازلترین و بی کیفیت ترین سرویس شبکه موبایل را ارایه میکند و با ترفندهای فراوان و تبلیغات دورغین متنوع بر شمار مشترکان ناراضی خود هر روز می افزاید در مورد کیفیت شبکه موبایل ایرانسل قصد ندارم چیزی بنویسم و قبلا هم در همین وبلاگ اگر جستجو کنید مطالبی نوشته بودم حالا حرف سر وایمکس است !

از آنجا که وایمکس یک سرویس بیسیم است و در آن دیتا انتقال پیدا می کند شبکه آنتها و پوشش آن ها باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا سرعت تحویل داده شده به کاربر دچار قطعی و اختلال مانند شبکه تلفن ایرانسل نشود و سرعت هم در این شبکه باید بالا باشد چون در سیستم وایرلس و انتقال اطلاعات بصورت بیسیم هر مانع کوچکی باعث کاهش سرعت کاربر نهایی می شود بنابراین با این قاون هایی که سرعت بیش از 128 کیلوبیت در ثانیه به کاربران معمولی نمی دهیم و فلان چیزها سرعتی که بدست شما می رسد زیر 80 کیلوبیت در ثانیه خواهد بود.
برد آنتهای وایمکس بدلایل متنوع در تهران بسیار کم است یعنی در حدود 500 متر می باشد که امکان حرکت و سیار بودن را از شما میگیرد و نمی توانید در خیابان بگردید و از اینترنت استفاده کنید. یعنی فقط تو همون محدوده سلول می تونید حرکت کنید.
این مثل سرویهای دیگه ایرانسل همش بگیر نگیر خواهد داشت و دقیقا در هنگام استفاده می بینید که شبکه قطع است
در حال حاظر تمام تهران ساپورت نمیشه یا بهتر ه بگم فقط جاهای تجاری ساپورت میشه و تازه شما باید مودم های گرانقیت indoor و outdoor برای استفاده از وایمکس بخرید ، برای جاهایی که سیگنال مثلا قوی باشد مودم داخل ساختمان و برای جاهایی که سیگنال ضعیف باشد مودم پشت بام باید بخرید که بسیارهم گران هستند در حدود 300 هزار تومان است و در ضمن برای راه اندازی سرویس هم حدود 50 هزار تومان و برا نصب مودم پشت بام مبلغی در همین حدود باید پیاده شوید ! چون باید به اصطلاح Site Survey شود

آنتن outdoor وایمکس در حال نصب و Site Survey

هزینه استفاده ماهانه هم بسیار گران است و حداقل حدود دو برابر سرویس های ADSL با همان ترافیک محدود ماهانه است .

خوب دیگه چی بگم مثلا شما برای استفاده از اینترنت 128 کیلوبیت معمولی باید هزینه یک مودم وایمکس بین 150 تا 300 هزارتومان بعلاوه هزینه ماهانه 40 هزارتومان بعلاوه هزینه نصب مودم حدود 70 هزار تومان را بپردازید. و تازه در بهترین شرایط و با کیفیت ترین سیگنالی که دریافت کنید یک سرعت پرنوسان حداکثر 16 کیلوبایت در ثانیه ای که پشت سر هم قطع و وصل می شود دریافت می کنید !

کلا بیخیال وایمکس شوید و از ارتباط دائم و مطمئن DSL معمولی استفاده کنید و در دام یکی دیگر از کلک های ایرانسل نیفتید!
آنتن وایمکس

اگر چیز جدید به ذهنم رسید حتما براتون می نویسم

 
 

Things you can do from here:

 
 


__._,_.___


www.yaghin.com
www.yaghin.blogspot.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب