گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, July 17, 2008

Friends-of-Radio

من زادروز مولا علی(ع) را شادباش گفتم و ناسزا شنیدم و هنوز باور ندارم که در چنین روزگاری هستند کسانی که  اندیشه را سر می برند .

من زادروز کسی را شادباش گفتم که با دوست و دشمن به مدارا بود و هرگز دشمنان خویش را ناسزا نگفت .

پس من همچو او رفتار خواهم کرد   بنایراین :

از همه دیگراندیشانی که گفتار من برای ایشان باری گران آمد پوزش می خواهم .

از همه هم اندیشانی که با من همراهی نمودند نیز هم .

دوستان این را به پای کاستی و سستی اندیشه من نگذارند و دیگران هم می توانند پیام دشنامشان را بدون فرستادن به همه تنها به من بفرستند تا پاسخ بگیرند .

باشد که این پیام پایانی بر این کشمکش باشد تا این گردهم آیی ترانه و شعر و شور را پاس بداریم و آن را به سخنان ناملایم نیالاییم .

 

پاینده باشید ... ناهد


No comments:

آرشیو مطالب