گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, July 24, 2008

RE: films


درود - خوشحالم که در جمع آوری فیلم هستید - منهم در حدود 3000 فیلم سنگین و با کیفیت خیلی بالا جمع آوری نموده ام و حاضر به مبادله با شما هستم - این فیلمها از آثار بسیار بزرگ و ماندنی مثل -اسپارتاکوس - برباد رفته - بن هور  - و از این قبیلند ضمنا جدیدترین فیلمهای امریکائی نیز در این کلکشن موجودند که اغلب هم اکنون اکران میشوند - ارادتمند - هنردان
--- On Thu, 7/24/08, khalil rastegar <kh_rst@yahoo.com> wrote:
From: khalil rastegar <kh_rst@yahoo.com>
Subject: RE: ?????? ????? ???? ??????
To: hnn80@yahoo.com, ajorbahman@yahoo.com, sabbah@sazehgostar.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Thursday, July 24, 2008, 8:23 AM

سلام برهمه دوستان وخصوصاٌ آقای هنردان عزیز و گرامی:
توقع واگذاری حاصل یک عمر زحمت و تلاش با یک کلیک بسیار دور از انصاف وشاید در شان ایرانی قدرشناس نباشد. استدعا دارم از بحث هائی که ممکن است باعث رنجش یک دوست هنرمند و هنردان میگرددخودداری و بکوشیم که هرذره محبت را که آقای هنردان خیلی بیش از آن را ابراز داشته اند قدر بدانیم . زنده و جاوید باشید و س÷اسگزار زحمات دوستان

--- On Wed, 7/23/08, Sabbah Sarand Hassan <Sabbah@sazehgostar.com> wrote:
From: Sabbah Sarand Hassan <Sabbah@sazehgostar.com>
Subject: RE: ?????? ????? ???? ??????
To: hnn80@yahoo.com, ajorbahman@yahoo.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Wednesday, July 23, 2008, 2:10 PM

با عرض سلام خدمت دوستان عزيز

من يه مدتي كوتاهي هست كه عضو اين گروه واقعا پربار هستم و تا كنون فايلي هم ارسال نكردم ، بيشتر از ارسالي هاي دوستان استفاده نمودم .

من فكر ميكنم كه آقاي هنردان منظور شان را خوب بيان نكرده و يا ساير دوستان نظر ايشان را بد برداشت نموده اند .

ولي در مجموعه من فكر كنم منظور آقاي هنردان عزيز اين هست كه زحمات ايشان را نميتوان با مقداري پول يكسان دانست . من خودم يه آرشيو فيلم دارم كه سالها زحمت كشيدم تا جمع و جورش كردم . در حال حاضر شايد تقريبا ماهانه 30 % درآمدم رو براي نگهداري و توسعه آرشيوهزينه ميكنم و وقتي فكر ميكنم كه كسي ميخواد اينجوري آون رو با پول بدست بياره بدون توجه به زحمات كشيده شد ، مسلما ناراحت ميشم .

من فكر نميكنم بتوان از زحمات جناب هنردان با پول قدرداني كرد .

مطمئن باشيد جناب هنردان خودشان هم به سرنوشت اين آرشيو گرانقدر فكر ميكنند .

 

Sent: Wednesday, July 23, 2008 7:47 AM

 


No comments:

آرشیو مطالب