گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, July 9, 2008

Re: Hi

Dooste gerami ba salam

Ahange zendeh yad Delkash (Ze Ceh Ey Ziba) dar pousheye

Dar Khasti taghdim migardad

shaad bashid

Ba sepaas

Ali Seylaby

http://www.4shared.com/account/dir/5731204/a8d5385e/sharing.html?rnd=12



----- Original Message ----
From: Homayoon <reza.afshari@canada.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Wednesday, July 9, 2008 1:04:45 PM
Subject: Hi

سلام یاران همیشگی
یکی از دوستان من در اینجا پی برده که من به دریایی از موسیقی اصیل ایرانی
رسیده ام دیروزمی گفت اگر امکان دارد برای اوهم دو ترانه مورد علاقه اش را تقاضا کنم
من هم رویش را زمین نیانداختم وگفتم باشد سرتان رادرد آوردم ببخشیدبهر حال ترانه های درخواستی این
دوست که اسم آن هاراهم نمیدانداز زنده یاد دلکش وخانم حمیرا می باشدکه قسمتی از شعر دوترانه را به سمع می رسانم
ترانه اول از زنده یاد دلکش
زچه ای زیبا نکنی یادم
به سلامی هم نکنی شادم
من آزرده به تو جان دادم
ترانه دوم از خانم حمیرا
شبی نشدکه فانوس دیده را چراغ رنگ پریده را
به راه تو تاسحر نگیرم
چگونه از دردو غم نمیرم
دلی که با محبت آشنا نشده والی آخر
سچاسگزارم که پیام مرا تا انتها خواندید
شادوسربلند باشید


No comments:

آرشیو مطالب