گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, July 4, 2008

Re: گلهای صحرایی

درود - گلهای صحرائی شماره 61 را میخواهید که حجمش  مگ است و با لهجه ارمنی زنده یاد ویگن خیلی 14زیباست  اگر میتوانید قطعات را بهم بچسبانید آنرا بصورت سپیلیت شده برایتان خواهم فرستاد. شاد باشید - هنردان

--- On Thu, 7/3/08, Homayoon <reza.afshari@canada.com> wrote:
From: Homayoon <reza.afshari@canada.com>
Subject: گلهای صحرایی
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Thursday, July 3, 2008, 9:33 PM



باسلام به همه عاشقان موسیقی ایرانی
ای کاش درایران عزیزمان بودم ومی توانستم درجمع شما عزیزان شرکت کنم ولی چه سود
    امیدوارم دراین گردهمایی ها یادی هم از دوراز وطنان بنمایید
بگذریم گلهای صحرایی یکی از برنامه های گلها بود که  معرف همه دوستان می باشد
من به دنبال یکی از این برنامه هاهستم که باصدای زنده یادالهه شروع می شودواگر اشتباه نکنم با صدای زنده یادویگن به پایان می رسدومدت آنهم 45 دقیقه است
از یاران و همراهان تقاضا دارم چنانچه به این برنامه دسترسی دارندآنرا برای من ارسال نمایند سپاسگزار همه دوستان

No comments:

آرشیو مطالب