گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 12, 2008

Re: درخواست كمك و راهنمايي لطفاً

درود دوست عزیز - هروقت قرار است تهران تشریف بیاورید اطلاع دهید تا برایتان روی سی دی آماده کنم - هر چند تا بخواهید تقدیم مینمایم - هنردان

--- On Sat, 7/12/08, ruhollah Jaafari <sorush152@yahoo.com> wrote:
From: ruhollah Jaafari <sorush152@yahoo.com>
Subject: درخواست كمك و راهنمايي لطفاً
To: honardan@yahoo.com
Date: Saturday, July 12, 2008, 3:11 PM

با عرض سلام خدمت آقاي هنردان و تمامي دوستداران برنامه گلها من ساكن گيلان هستم به علت كم بودن سرعت اينترنت مجبور شدم دنبال جايي بگردم كه اين برنامه ها را مي فروشند و آنجا را پيدا كردم ولي قيمتش خيلي بالا بود هر دو برنامه گلها در يك سي دي 2500 تومان كه براي ما كه سربازيم يه مقدار بالاست . ارايه طريق بفرماييد .


--- On Sun, 7/6/08, iraj honardan <honardan@yahoo.com> wrote:
From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
Subject: Re: درخواست گلهاي تازه
To: "دوستان راديو گلها" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>, afshin_red_iran@yahoo.com
Date: Sunday, July 6, 2008, 11:39 AM

درود -  یک روز قبل از دیدار همگانی  خبر دهید تا برای شما به سی دی منتقل و تقدیم کنم - ارادتمند - هنردان

--- On Sun, 7/6/08, afshin habibi <afshin_red_iran@yahoo.com> wrote:
 



No comments:

آرشیو مطالب