گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, July 5, 2009

Re: Re: سیاسی

Salam, bar tamami doustan, man faght bayad begouyam keh aksariyat sheerhayeh parsi hamagi sayasi hastand. Vali tchon hargez nemitavanestim mostaghiman harf bezanim. Dar sher har tchi khastion ghoftim gheir mostaghim. Montehah bayad matneh anra fahmid va baray khod tarjomeh va tashrih kard.
 
Beh nazar man in khili bishtar sakht ast ta keh tajzieh va takhlili shavad.
Agar eshtebah mikonam bebakhshid.
 
SK
----- Original Message -----
From: sadaf v
Sent: Saturday, July 04, 2009 3:02 PM
Subject: Fw: Re: سیاسی



Subject: Re: سیاسی


سلام بر همه دوستان عزیز

من هم با این امر بسیار موافقم

درست است که بی احترامی نسبت

به استاد شجریان را بسیار دور از

انصاف می دانم اما بنظر من بهتر

آنست که از آلودن گروه به مسائل

سیاسی کاملا احتراز جسته و فقط

به همان مسائل هنری و موسیقی پرداخته

شود مسلما دوستانی که علایق سیاسی

دارند میتوانند از سایت های دیگر برای

انجام بحث ها و تبادل عقاید استقاده کنند

موفق باشید . صدف

--- On Sat, 7/4/09, mansuri <mansuri@quadlinegulf.com> wrote:


From: mansuri <mansuri@quadlinegulf.com>
Subject: Re: سیاسی
To: hamed.dodangi@gmail.com, Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, July 4, 2009, 7:04 AM


سلام
من هم موافق هستم پس از سال ها غربت نشینی خیلی خوشحال که با این سایت آشنا شدم  ویک مونس برای تنهائی خودم پیدا نمودم و  لحظات تنهائ ام را با آن پر میکنم ولی امروزه میبینم که متاسفانه دارد از مسیر منحرف میشود بنابر این از تمامی دوستان گرامی تمنا دارم این سایت را به سیاست بازی آلوده نکنید و از مسئول سایت محترم استد عادارم از ارسال اینگونه امیل ها برای این حقیر خودداری بفرمائید
با احترام
غلی منصوری
----- Original Message -----
Sent: Friday, July 03, 2009 11:18 PM
Subject: سیاسی


سلام
دوستان بحث های سیاسی رو بی خیال شین و نزاین این سایت موسیقی اصیل سیاسی بشه
--
Hamed Dodangi


No comments:

آرشیو مطالب