گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 4, 2009

Re: سیاسی

با سلام
منهم با نظر نازنین خانم موافقم چون سیاست جزو زندگی ماست ونمیشه بی تفاوت بود مخصوصا ما که در ایران زندگی میکنیم ..آقای منصوری در ایمیلشون میفرمایند من میخواهم ساعتهای تنهاییم با این سایت پر کنم واز سیاست خوششون نمیاد به نظر من ما اگر آرامش نداشته باشیم وتمام مساءلمون قمر در عقرب باشد دیگه نمیتوانیم از موسیقی وگپهای فرهنگی لذت ببریم
کما اینکه استاد شجریان هم خودشان را وارد سیاست کردن
پیروز باد ملت ایران
--- On Sat, 7/4/09, nazanin moghadam <paiez.n.m@gmail.com> wrote:

From: nazanin moghadam <paiez.n.m@gmail.com>
Subject: Re: سیاسی
To: hamed.dodangi@gmail.com
Cc: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, July 4, 2009, 2:07 AM

سلام
من بر خلاف شما فکر میکنم تو این شرایط حساس نباید ساکت نشست! ما وقتی
میتونیم از موسیقی لذت ببریم که   کشوری ابادو ازادو سبز داشته باشیم
همونطور که استاد شجریان سکوتشونو شکستن

On 7/3/09, hamed dodangi <hamed.dodangi@gmail.com> wrote:
> *سلام *
> *دوستان بحث های سیاسی رو بی خیال شین و نزاین این سایت موسیقی اصیل سیاسی بشه*
> --
> Hamed Dodangi
>

No comments:

آرشیو مطالب