گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 28, 2009

دوستان گل ها

دوستان گل ها . هم اکنون با استادم ،كه در سال های کودکی استاد دبستان من  در رامهرمز بودند ، راجع به موسیقی رامهر مز
پرسیدم . ایشان اکنون استاد باز نشسته دانشگاه  و سر دبیر مجله ای هستند. گفتند موسیقی رامهرمز ادامه موسیقی لری کهگیلویه است. از ایشان تقاضا کردم جویا شوند آیا مهر منطقه را بر آن زده اند . فرمودند میپرسند و من را با خبر خواهند کرد. نتیجه را به شما مینویسم. به خاطر دارم من در یک مراسم عروسی لباس لری پوشیدم و به موسیقی رامهرمز  رقصیدم. ایشان گفتن همان گونه است و حتا در هفته گذاشته خودشان به رامهرمز برای یک مراسم عروسی رفته اند و همچنان آن گونه موسیقی بود ه  است و مردم لباس لری تهیه کرده اند . هر لباسی به ۳ تا ۴ میلیون تومان !!! تعجب کردم . ولی ما مرز پر گوهر هستیم. زنده و پاینده  میمانیم. به ایشان گفتم سنگ ریزه های رامهرمز خواهند گفت ما زنده خواهیم ماند.  رحمت توکل 

No comments:

آرشیو مطالب