گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 28, 2009

Re(2) : ترانه ای از الهه: بگذار امشب پر بگشایم

جناب سلیمانی گرامی ، درودی دوباره
ترانه دلخواه شما از گلهای رنگارنگ 521 است

پاینده باشید ... ناهد


--- On Sun, 10/18/09, mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com> wrote:

From: mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com>
Subject: Re: ترانه ای از الهه: بگذار امشب پر بگشایم
To: "Bahram Nahed" <bmnahed@yahoo.com>
Date: Sunday, October 18, 2009, 9:04 AM

از فرصت استفاده مي كنم و فهرست( 46ترانه)ازترانه هاي الهه را با پيوند ذيل به حضور بزرگواران گروه دوستان راديو گلها تقديم ميدارم.
در پيوند اصلي
محسن سليماني


2009/10/18 Bahram Nahed <bmnahed@yahoo.com>

سلیمانی گرانمایه ، درود بر شما

 

ترانه ی بسیار زیبا و دوست داشتنی "بگذار امشب پر بگشایم"با آوای شادروان الهه برای شما

بنده را می بخشید که اگر همانند بزرگمرد دکتر گچکار نمی توانم فرستاده هایم را به سروده ای زیبا بیارایم

 

نشانی ریشه ، شاخه الهه

 

نشانی راسته دریافت

http://www.4shared.com/file/141633096/5a4e9942/Bogzar_Emshab_Par_Bogshayam.html


 

نام ترانه

Bogzar Emshab Par Bogshayam.MP3

 

پاینده باشید ... ناهد


--- On Sat, 10/17/09, mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com> wrote:

From: mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com>
Subject: ترانه ای از الهه
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, October 17, 2009, 7:22 PM

با سلام
از دوستان  اگر کسی  ترانه ای ازالهه با این شعر( و یا برنامه گلهایی حاوی این ترانه) را  در اختیار دارد برایم ارسال کند
 
بگذار امشب
پر بگشایم
سرشار از آرزو با شادی سویت آیم
بگشا یکشب
بند از پایم
تا که بر پای تو لحظه ای چهره سایم
 
از خود امشب میگریزم
می خواهم تنها
سوز عشقت را در جان ریزم
من که دنیا
بی تو نخواهم
 
زیبای من
خواهی چرا
از خود جدا
دنیای من
 
خواهی چرا
افسرده چون امروز من
فردای من
 
بر بال نغمه ها
می نشانم ترا
بر بام آسمان
تا شهر اختران
می کشانم ترا
 
من که دنیا
بی تو نخواهم
 
زیبای من
خواهی چرا
از خود جدا
دنیای من
 
 
خواهی مگر
افسرده چون
امروز من
فردای من
 
محسن سلیمانی
 



No comments:

آرشیو مطالب