گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 28, 2009

Fwd: مانیفیست


با وجود آنکه این کمینه یکبار این مانیفست را امضاإ کرده ام مجددا وفاداری خود را به این بیانیه اعلام میدارم
با افتخار محسن سلیمانی

2009/10/27 mohsen hojjati <ehsan.hojjati@gmail.com>
عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزيز جمشيدي، توکل و بينا و همه دوستداران
برنامه هاي گلها
اين حقير بعنوان عضوي کوچک از گروه که جز حظ از برنامه ها کاري ديگري بلد
نيستم عهدي با خويش بسته بودم براي عضويت و آنها را براي دوستان فرستادم
اين آن مانيفيست شخصی براي عضويت در اين گروه است:
مانيفيست عضويتم در گروه دوستداران برنامه هاي گلها
1.      باور دارم برنامه هاي گلهاي رنگارنگ، گلهاي تازه، يك شاخه گل، گلهاي
جاويدان، گلهاي صحرايي، موسيقي ايراني و تكنوازان، ميراثي گرانقدر و
ارزشمند از هنرمندان اين سرزمين است كه وظيفه خود در قبال آنها را، حفظ و
اشاعه آنها، ميدانم و در حد بضاعت و توانايي هايم اين وظيفه را به انجام
خواهم رساند.
2.      ايمان دارم اين ميراث گرانبها نه به يك شخص، يا يك گروه، بلكه متعلق
به تمام كساني است كه به زبان پارسي سخن ميگويند يا دلبسته قله عظيم
فرهنگ ايراني يعني شعر هستند و يا موسيقي اصيل ايراني يكي از لذت هاي
زيستن شان است.
3.      وظيفه خود ميدانم كه  تلاشم را مبذول دارم تا آنها را بي هيچ تغييري
به آيندگان بسپارم.
4.      همانگونه كه كساني اين برنامه ها را به مهر در اختيارم قرار داده اند
من نيز بهترين هديه براي عزيزترين اعضاي خانواده و دوستان و علاقمندان به
اين برنامه ها بدانم كه با صميم قلب و بي هيچ چشمداشتي مادي تقديمشان
نمايم.
5.      هر نوع داده اي كه سبب روشن تر شدن اين برنامه ها باشد را در اختيار
همه دوستداران اين برنامه ها، بي هيچ چشمداشت مالي قرار دهم.
6.      اعتراض خود به هر شخص حقيقي و يا حقوقي، كه قصد فروش اين برنامه ها با
بيش از هزينه هاي پرداخت شده براي تكثير و پخش را داشته باشد، اعلام
نمايم.
7.      در اين گروه، هيچ برنامه اي كه توليد آن بعد از انقلاب صورت گرفته است
را، دانلود ننمايم.
8.      در اين گروه، هيچ برنامه اي كه حتي مشكوك به وجود حق مالكيت شخصي
حقيقي يا حقوقي براي آن هستم را، دانلود ننمايم.
9.      اين موارد كاملا شخصي است و اجراي آن فقط در تعهد و ذمه نويسنده مي باشد.
محسن حجتي

On 10/27/09, rasool jamshidi <rasooljamshidi@gmail.com> wrote:
> جناب حجتی عزیز درود بر شما
> اعضای جدید محترم رادیو گلها از شما درخواستی دارن استدعا دارم ضمن مطالعه
> نوشته های زیرین در صورت صلاحدید پاسخ لازم را به گروه ارسال فرمائید تا علاوه
> بر جناب توکل سایر عزیزان نیز با بیانیه شما آشنا گردند
> با ارادت - جمشیدی
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: rahmat tavakol <rahmatta2002@yahoo.com>
> Date: 2009/10/27
> Subject: Re: لطفا دقت فرمائید
> To: rasooljamshidi@gmail.com, whitekasko@yahoo.com
> Cc: radio golha <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
>
>
>
> *دوستان من تازه وارد به جمع بی اندازه محترم شما  هستم و از ره علاقه نت های
> میفرستم. ولی به تواریخ این جمع خوب آشنا نیستم. اکنون دوست گرامی  بینا به
> بیانیه همدل  عزیز  حجتی ایشاره دارند. لطفا اگر امکان دارد بفرماید چه گونه
> میتوانم به آن دسترسی داشته باشم كه حد و حدود نت های  خودم را بدانم. رحمت
> توکل*
> --- On *Mon, 10/26/09, white kasko <whitekasko@yahoo.com>* wrote:
>
>
> From: white kasko <whitekasko@yahoo.com>
> Subject: Re: لطفا دقت فرمائید
> To: rasooljamshidi@gmail.com
> Cc: "radio golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
> Date: Monday, October 26, 2009, 2:28 PM
>
>
>    *درود*
>
> * پاپ و جاز که بماند، بنا بود آهنگ ها و ترانه هایی که به آسانی در بازار هست
> و به تازگی ساخته شده اند فرستاده نشوند. گویا دوستان تازه کار هستند و بیانیه
> مهتر حجتی را نخوانده اند و یا نپذیرفته اند*
>
> *  مهتر بزرگوار،هندیانی و دیگر دوستان که زبانشان مو درآورد بلکه گوشزد کردند*
>
> *با پوزش از فرستندۀ آن پیام ها - بینا*
>
> --- On *Mon, 10/26/09, rasool jamshidi <rasooljamshidi@gmail.com>* wrote:
>
>
> From: rasool jamshidi <rasooljamshidi@gmail.com>
> Subject: لطفا دقت فرمائید
> To: "golha" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
> Cc: "rasooljamshidi" <rasooljamshidi@gmail.com>
> Date: Monday, October 26, 2009, 2:51 PM
>
>  درود به همه ی عزیزانم در گروه رادیو گلها
> حدود 3 روز است که از یک سایت موسیقی پاپ و جازفارسی به گروه رادیو گلها لینک
> دانلود آهنگهای غیر اصیل ارسال میگردد استدعا دارم با توجه جایگاه هنر زیبای
> موسیقی انسانی و با اصالت . نسبت به ورود اینگونه موسیقی یهای بی هویت به این
> گروه جلوگیری شود من در پائین متنم آدرس لینک رو مینویسم تا مدیرمحترم سایت
> رادیو گلها بنحوی از ارسال لینکهای آن سایت جلوگیری بعمل آورد من آدرس
> الکترونیکی مدیر سایت رادیوگلهاروندارم لطفااگرکسی دارد ایمیل من روبه ایشان
> فوروارد کند
> درضمن دل انگیزان سعی داشتیم از فینگلش نوشتن بپرهیزیم و از کمات فارسی استفاده
> کنیم
> با ارادت-جمشیدی
> این هم آدرس سایتی که ذکر شد http://nifgi.com
>


No comments:

آرشیو مطالب