گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 28, 2009

کمک کنید یک مجوعه خوبی در نظر بگیریم

دوست گرامی آقای سر دشتی . با تشکر فراوان . من پیشنهاد میکنم یک مجموعه خوب و نسبتا کاملی از همین گانه موسیقی جنوب كه برای من فرستادید را فراهم کنیم و به جمع دوستان گل ها عرضه کنیم كه ایرانیان در دور دنیا استفاده ببرند. این نکات بنظر من میرسد . ۱- شما ( با این احاطه كه در این مورد دارید ) کمک کنید یک مجوعه خوبی در نظر بگیریم. ۲- سی دی آن ها را فراهم کنید . ۳- برادرم در ماه دسامبر برای ۳ هفته به ایران میاید . انها را به برادرم برسانید ( آدرس و شماره تلفن میدهم - چه در تهران ، شیراز، یا حتا اهواز باشید-  ، ترتیب آن را میدهم كه تماس بگیرید ) ۴- قیمت فراهم کردن سی دی ها را به من بگوید ، به توسط برادرم هزینه آن را به ایران میفرستم كه به شما برساند . ۵- هنگامی كه سی دی ها به این جا رسیدند من از کسانی در خواست خواهم کرد كه ترتیب فرستادن آن ها را به دوستان گل ها بدهم. من از کامپیوتر به اندازه کافی میدانم كه کار روزانه خودم را انجام بدم. لطفا نظرتان را بنویسید . رحمت توکل.

No comments:

آرشیو مطالب