گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, October 25, 2009

Re: آقای سعید پور بانی خیر شده اند



--- On Sun, 25/10/09, s shoja <shoja53@btinternet.com> wrote:

From: s shoja <shoja53@btinternet.com>
Subject: Re: آقای سعید پور بانی خیر شده اند
To: fard15652@yahoo.co.uk
Date: Sunday, 25 October, 2009, 14:27

آقای سیروس من ای میل زیر را برای گروه فرستادم ایشان بلافاصله مرا سانسور کردند من آن لینک را برای شما می فرستم تا خود قضاوت کنید و به عمق ارتجاعی گردانندگان گروه پی ببرید
 


--- On Thu, 22/10/09, siroos fard <fard15652@yahoo.co.uk> wrote:

From: siroos fard <fard15652@yahoo.co.uk>
Subject: Re: آقای سعید پور بانی خیر شده اند
To: "Ahmad Fard" <ahmadmfard@gmail.com>
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Thursday, 22 October, 2009, 3:28 PM


سلام به مهتر جناب آقای احمد مختاری فرد
من هم به نوبت خودم بسیار از مدیریت محترم گروه دلگیرم و به خاطر همین مسله مدتی در سکوت نشستم چون دیدم که ایمیلها نمی رسد. بنابرین کار بیهوده انجام ندادم که البته فکر نمیکنم که به جهت سیاسی یا سلیقه ای باشد چون ایمیلهای من نه سیاسی بودند و نه توهین به کسی بود. و گاهی فکر میکردم چون عضو بی خاصییت و کم ارزشی هستم از ایمیل من جلوگیری می شود که حالا ناله شما که فردی فعال و با ارزشی برای گروه هستید بلند شد بنابراین بر این اعتقاد هستم که مدیریت دچار نوعی بی دقتی وبی نظمی شده اند . بهر حال من هم کاملا با شما هم عقیده هستم و امیدوارم که مدیریت محترم ما را آشنا کند که چه نوع ایمیلهای حق ورود دارند.
    درود بر بزرگان گروه و مدیریت
    سیروس فرد


--- On Thu, 22/10/09, Ahmad Fard <ahmadmfard@gmail.com> wrote:

From: Ahmad Fard <ahmadmfard@gmail.com>
Subject: آقای سعید پور بانی خیر شده اند
To: mohsan.saeedpour@gmail.com, friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Thursday, 22 October, 2009, 13:11

درود بر دوستداران گلها و آقای سعید پور عزیز،
 
با کمال خوشوقتی از اینکه شما را سالم در گروه میبینم بسیار یزدان پاک را سپاس میگویم.
البته همان روزی که خبر نادرستی در مورد شما در گروه منتشر شد، من یک پیام برای گروه فرستادم که ظاهرا بوسیله هماهنگ کننده "محترم" گروه سانسور شده است.
پیام قبلی ام را در پایین همین پیام کپی کرده ام.
 
هنوز پس از سه روز پیام من در گروه ظاهر نشده است و این تاخیر در این روزگار واقعا مسخره است.
جای تعجب است که  در گروه گلها پیامهای ما سانسور میشوند و افرادی بنا به سلیقه شخصی خود پیامها را حذف مینمایند، شاید به دلایل سیاسی یا شخصی که بر من روشن نیست.
 
تا به حال بسیاری توهین ها و تحقیر ها را به خاطر خدمت به دوستداران موسیقی اصیل ایرانی تحمل کرده ام.
تعدادی از دوستانمان با دیدن ناملایماتی گروه را ترک کرده اند، اما هر بار من به خود گفته ام: به خاطر عشق به موسیقی ایرانی میمانم.
 
از این به بعد، من به هماهنگ کننده این گروه اعتماد ندارم، مگر اینکه ایشان در گروه توضیح دهند به چه دلیل فقط پیام من را سانسور کرده اند.
اگر هم نمی خواهند بعضی افراد (مثل من) در این گروه عضو باشند لطفا صریحا با ذکر دلیل در گروه بفرمایند تا علیرغم میل باطنی ام گروه را ترک کنم.
 
ارادتمند دوستداران گلها،
 
احمد مختاری فرد
 
 
 
پیام قبلی ام:
 
درود بر دوستداران گلها و درود بر دوست گرامی آقای محسن سعید پور،
 
امیدوارم که این خبر ناگوار یک اشتباه یا یک شوخی بوده باشد.
در هر صورت، در قلب ما آقای سعید پورهمیشه زنده است.
از ایشان نیکی های بسیاردیده ایم.
ایشان نمونه پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک بوده اند.
 
مرگ دروازه ای است که همه ما دیر یا زود از آن گذر خواهیم کرد.
آنچه از ما باقی میماند بزرگواری ها، دوستی ها و خاطرات خوب است.
آقای سعید پور برای ما بسیاری خاطرات خوب به یادگار گذاشته اند.
ایشان نمونه گذشت و بزرگواری بوده و هستند.
 
 
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق        ثبت است در جریده عالم دوام ما
 
 
ارادتمند،
احمد مختاری فرد
 


No comments:

آرشیو مطالب