گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, October 25, 2009

[erfanISLAMI] چطور عزیز چشم امام رضا باشیم ؟!

چطور عزیز چشم امام رضا باشیم ؟!

قبل نوشت :
1 - خواهش  میکنم  قبل از خواندن این پست ، راه و رسم خاطر خواهی یک  و  دو   رو
بخونید
2 – جمعا 5 دقیقه بیشتر وقتت رو نمی گیره . من قیامت مسئول وقتی که برای خوندن
 این نوشته میذاری باشم اگر که وقتت به هدر رفت .
 
 و اما بعد :
امام رضا که جونم به قربونش بره خاطر خواه زیاد داره...
خیلی ها دوستش دارن و اینو میشه از صحن و سرای همیشه پر از زائرش فهمید.
آقا همیشه به همه ی زوّارشون عنایت دارند .
اما بعضی وقتا به بعضی ها عنایت ویژه می کنند.
بعضی ها رو بی حد و اندازه دوست دارند .
تا جاییکه و قتی عزراییل میاد سراغشون آقا شفاعت می کنند .
چطور میشه که امام رضا میون اینهمه خاطرخواه به بعضی ها نظر خاصی دارند ؟!
خوبه این روزها که نزدیک ولادت امام رضاست..
یه چیزی بگم :

یه عزیزی می گفت :
« مشرف شدم در عالم معنا..
دیدم آقا علی بن موسی الرضا به من لبخند میزنند و آغوش خودشون رو برام باز کردند.
اونجا بود که فهمیدم چه چیزی ما آدما رو پیش آقا علی بن موسی الرضا عزیز کرده :

یه بار یه نفر داشت درباره ی حضرت زهرا سلام الله علیها صحبت می کرد.
تو صحبتش رعایت ادب رو نسبت به خانوم نکرد .
رفتم و بهش گفتم : اگر مادرت خودت هم بود دربارش اینطوری حرف میزدی ؟
و خیلی رگ غیرتم برای خانوم حضرت زهرا جوشید ..
و این شد که تشرف برای من حاصل شد .
آقا علی بن موسی الرضا رو دیدم .
دیدم که آقا آغوششون رو باز کردند ..
و در حال خندیدن هستند ...
و به من می فرمایند  :
از تعصبی که نسبت به مادرمون حضرت زهرا داری خیلی خوشمون میاد..
و اونجا بود که فهمیدم :
آقا علی بن موسی الرضا خیلی نسبت به مادرشون حساس هستند .
و علاقه ی واقعی ( و نه تصنّعی ) از طرف هرکس که باشه به مادرشون حضرت زهرا سلام الله علیها
 به شدت مورد علاقه ی ایشونه »
 
بعد نوشت : التماس دعا...

نویسنده : حسین مداحی ساعت ٩:٤٢ ‎ب.ظ :: یکشنبه ۳ آبان ۱۳۸۸


::Nasle Ashegh::
 
 


[Non-text portions of this message have been removed]

------------------------------------

Yahoo! Groups Links

<*> To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/erfanISLAMI/

<*> Your email settings:
Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/erfanISLAMI/join
(Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
mailto:erfanISLAMI-digest@yahoogroups.com
mailto:erfanISLAMI-fullfeatured@yahoogroups.com

<*> To unsubscribe from this group, send an email to:
erfanISLAMI-unsubscribe@yahoogroups.com

<*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/

No comments:

آرشیو مطالب