گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, July 20, 2008

Re: درخواست ترانه ها

درود دوست عزیز.

بله فرمایش شما بسیار صحیح است اما درنظر بگیرید که شخصی سالهای سال تمام وقت استراحت و تعطیلش را میگذارد برای موسیقی و با هزاران بدبختی آنها را جمع میکند فقط با عشق به موسیقی - چگونه میتواند آنها را در ازائ پول یا خواهش به همه بسپارد ؟

من وقتی یادم میآید که از سی و پنج سال قبل که هنوز کامپیوتر و حتی ضبط کاست نبود و نگهداری صداها فقط با ریلهای بزرگ امکان داشت حد اقل سه اطاق بزرگ را که در آنها کولر گازی نصب شده بود موسیقیهایم را انبار میکردم و تنها پول برق کولرهل قسمت عمده ای از حقوقم را بخود اختصاص میداد  چطور ممکن است اینهمه زحمت را با پول تعویض کنم ؟ نه متاسفم - مگر عشق هم فروشی است -

صد البته گاهی موزیکی برایتان ارسال میکنم اما نه همه آنها .

ملاحظه فرمائید آقای قریب افشار شو من معروف مبالغ بسیاری از طرف یک سایت ماهواره جهت جمع آوری گلها ( فقط گلها ) اختصاص داده و هنوز یکصدم آنچه که شما میفرمائید  در اختیار عزیزان بگذارم نتوانسته تهیه کند -

نه واقعا متاسفم - ولی مبادله یک به یک بله حاضرم -

بدرود - هنردان

--- On Sun, 7/20/08, Behshad shahrokhi <behshad81@yahoo.com> wrote:

From: Behshad shahrokhi <behshad81@yahoo.com>
Subject: درخواست ترانه ها
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Sunday, July 20, 2008, 9:16 AM

با سلام

من هم  تقاضا دارم اگر دوست  محترمی از اعضای رادیو گلها این امکان را دارد که پس از ضبط برنامه های گلها آن را در معرض استفاده عموم قرار دهد(البته با تقبل هزینه ها) خدمتی به موسیقی ناب ایرانی و هنرمندان با ارزش کرده است.

به امید موفقیت همه

عماد



No comments:

آرشیو مطالب