گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 18, 2009

درود بر دوستان

دوستان فرهيخته راديو گلها وجناب اقاي سليماني عزيز ومحترم درودي به بلنداي البرز سر به فلك كشيده وهميشه استوار به شما وديگ ياران بزرگوار دوست بهتر از جانم من بنا نداشتم جوابي به اين ايميلي كه از طرف دوست عزيز اقاي صادق عارفي رسيده بود بدهم وهميشه  هم سعي كرده ام منافع جمع را به منافع فردي در اولويت قرار بدهم چه در زندگي شخصي چه در محيط كار وچه در اجتماع حتي به  بها ي حذف شدن خودم دوست بزرگوار من جسارتي به اقاي عارفي نكردم اگر هم گفتم اين مكان جاي مباحث سياسي نيست فقط به جهت همدلي بيشتر بين ديگر دوستان گروه بود دوست مكرم جناب سليماني عزيز كه بسيار براي شما احترام قائل هستم وخواهم بود اين حقير سراپا تقصير 52 سال سن دارم سال 55به خارج از كشور عزيمت وبا شروع انقلاب به دليل تفكرات ميهني به وطن بازگشتم  با شروع جنگ تحميلي تا سال 63 در كنار ديگر عزيزان در  جبهه ها در واحد مهندسي مشغول فعاليت بودم وبه اين كار هم افتخار ميكنم وپشيمان هم نيستم در زماني كه خيلي از دوستان من وهم رزمان من مشغول مال اندوزي بودند اين حقير با توجه به نوع تفكرات و اعتقادي  داشتم از كمتر ين امكانات استفاده ميكردم باز هم پشيمان نيستم اين نوع تفكرات به حدي در زندگي من تاثيرمنفي  گذاشته است  كه در حال حاضر  براي نان شبم هنوز محتاج به كار  هستم باز هم پشيمان نيستم دوست بزرگوار اين مطالبي كه عرضه كردم نه به جهت اثبات خودم فقط به خاطر روشن شدن بعضي مسائل مطرح كردم عزيزم  اين حقير سراپا تقصير در حال كامل كردن ارشيو شخصي خود نيستم ونخواهم بود چرا كه نيازي به جمع اوري نيست بزرگ منشي شما وديگر دوستان انقدر با ارزش  وقابل ستايش بوده است كه انچه در اختيار  داشته ايد ايثار كرده ايد وهميشه قابل دسترسي براي همه دوستان ميباشد دوست  عزيزم همه مطالب عرض شده  فقط مقدمه اي براي يك جمله كه هركسي را براي كاري ساخته اند من حقير انسان سياسي نبوده و نيستم ونخواهم بود زيرا كه من در حد انسان سياسي نبوده ام واز سياست سر رشته اي ندارم من عاشق اب وخاك و سرزمين  مادريم هستم تا پاي جان هم ايستاده ام وايستاده خواهم ماند ولي نه در اين مكان كه اينجا انجا نيست .در خاتمه اگر در اين مدت كه از محضر شما وديگر بزرگوان كسب فيض نموده ام باعث تكدر خاطري شده ام پوزش ميطلبم واز همه بزرگواران طلب عفو دارم ويكايك شما فرهيختگان را به خدا ميسپارم واز حضورتان مرخص ميشوم . حق نگهدارتان  با احترام محسن سعيدپور              

No comments:

آرشیو مطالب