گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 18, 2009

Re: دو سال با دوستان گل

عرض سلام و ادب خدمت شما و دوستان گروه
...جناب دکتر ضمن تشکر بابت حسن سلیقه و زحمتی که متحمل میشوید
در مورد هاست،تصور میکنم مگا آپلود"*1" با توجه به اینکه ازادامه دانلود پس از دیسکانکت شدن" *2" نیز پشتیبانی میکند، به نظر من مناسبتر است. بخصوص که معمولآ حجم فایلها زیاد و سرعت اینترنت ما پایین است.
و ضمن احترام به نظر دوست عزیزمان محسن خان سلیمانی ، تصور میکنم وجود چند نسخه متفاوت از برنامه ها نه تنها ایرادی ندارد بلکه مفید فایده هم خواهد بود چون اولآ:امکان استفاده از لینکها و در واقع منابع مختلف کاستی هایی را که به هر دلیل ممکن است در نسخه های دیگر وجود داشته باشد را جبران میکند و دومآ اگر به هر دلیلی یک لینک خراب بشود،امکان دانلود از لینک دیگر همچنان وجود خواهد داشت. 
 
2*:resume support
 
باتشکر مجدد 
 
 
 
 
On 7/18/09, mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com> wrote:
با سلام بر دکتر سعید ممقانی
اهل راز را در کوی رندی راه نیست
رهرویی باید جهانسوزی نه خامی بی  غمی
بیشتر دوستان از مخزن
www.4shared.com
استفاده می کنند اگر زحمتی نباشد و برای جلوگیری از دوباره کاری جسارتا پیشنهاد می کنم سرچ بفرمایید که چند برنامه از گلهای رنگارنگ (بعنوان مثال) در این مخزن قرار گرفته  و د رحال حاضر موجود  است و آنهایی را که موجود نیستند در آن قرار دهید خوشبختانه هزینه ای هم نمی خواهد می توانید از بخش فری آن استفاده کنید و چندین فایل را هم می شود با هم آپلود کرد.
قبلا از مراحم حضرتعالی و سایر بزرگواران که علاوه بر ایثار داشته هایشان درسهای رفاقت و مهربانی هم به ما می آموزید سپاسگزاری می کنم
محسن سلیمانی

 

2009/7/18 Dena Zagros <dena.zagros@gmail.com>

سلام به همه گلها
قریب دو سال است که هر روز گلهای سرزمین ایران را مي بویم و بسان تشنه ای بر لب چشمه نشسته ام و حاصل محبت دوستان را دریافت می کنم .
از دوستان زیادی باید تشکر کرد که بدون هیچ چشمداشتي بزرگترین گنج فرهنگ و هنر این سرزمین را در اختیار همگان قرار دادند . و دریغ و صد دریغ که کاملترین گنج بدست نامحرمان و کج انديشان افتاده است و در صدا و سیما بدست فراموشی یا بهتر که بگويیم قربانی غرض ورزی شده است .
 
.
حقیر در تمام اين مدت بدون ارسال هیچ ایمیلی فقط شنونده بوده ام ولی اینک در غیبت ( و یا کم حضوری بزرگان ) و بمنظور ایفاد و همگانی شدن هر چه بیشتر این گنج آماده ام تا بدون هیچ چشمداشتی آنرا در اختیار سایر دوستان قرار دهم.
 
لطفا راهنمایي کنید چطور و در کدام محیط این فایلها را بارگذاری کنم؟
 
حجم کل فایلهايی که تا این لحظه دریافت کرده و طبقه بندی کرده یم حدود 70 گیگا بایت است.
 
با تشکر
دکتر سعید ممقانی

 


No comments:

آرشیو مطالب