گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, October 16, 2009

باز هم قطع ارتباط ؟؟؟؟؟؟

سلامی چو بوی خوش
آشنایی

دوستان مهربان گلها امیدوارم که شاد وسلامت باشید
چندی پیش اکانت من در جی -میل دچار مشکلی شد
که مجبور شدم از طریق هات میل دوباره ثبت نام کرده
واز محبت دوستانی که در این گروه فعال هستند بهره مند
شوم /در روز پنجشنبه پانزدهم اکتبر به دلیلی که نمیدانم
آیا مربوط به سایت بود یا خیر /اکانتم در هات -میل بسته شد
وبعداز بیست وچهار ساعت مجددا باز شد /ولی من دیگر هیچ
ایمیلی از دوستان گلها در اکانت هات -میلم دریافت نمیکنم
اما اکانت مسئله دارم در جی -میل پیامهارا دریافت میکند /حتی
مجددا از هات -میل در گلها ثبت نام کردم ولی تایید نمیشود
و همان ایمیل بیمار جی میل تایید میشود /نمیدانم باید از چه کانالی
تقاضای کمک کنم اگر می دانید لطفا راهنمایی بفرمایید


دوستدار وسپاسگزار شما

اطلسی

No comments:

آرشیو مطالب