گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, October 4, 2009

آهنگ شاخه نبات بانو مهستی

با درود بر همراهان بزرگوار به ویژه پگاه و سعاد گرامی،

 

ترانه درخواستی شما با نام شاخه نبات ساخته فریدون خشنود و سروده زنده‌یاد لیلا کسری (هدیه) از پوشه بنده و به نشانی زیر قابل دسترسی است:

 

http://www.4shared.com/file/137455069/c39faf48/Mahasti_Shakhe_Nabat.html

 

شاد باش و دیر زی،

سیامک کسروی

 


--- On Sat, 10/3/09, pegah hosseini <phdphk2006@yahoo.com> wrote:

From: pegah hosseini <phdphk2006@yahoo.com>
Subject: Re: لینک آهنگ شور عشق زنده یاد مهستی
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, October 3, 2009, 8:25 PM



--- On Sat, 10/3/09, pegah hosseini <phdphk2006@yahoo.com> wrote:

From: pegah hosseini <phdphk2006@yahoo.com>
Subject: Re: لینک آهنگ شور عشق زنده یاد مهستی
To: "soad eshraghi" <soaadeshraghi@yahoo.com>
Date: Saturday, October 3, 2009, 8:11 PM

سلام
سعاد نازنین دوست مجازی مهربان .خیلی دوست داشتم می تونستم خدمتی به شما عزیز کرده باشم . متاسفانه خودم هم این اهنگ را ندارم.اما  به دلیل علاقه شخصی و وافر به خانم مهستی آهنگهای بسیاری از ایشون دارم که به مرور روی سایت قرار می دم.امیدوارم مورد پسند شما نازنین و سایر یاران بزرگوار قرار بگیره
--- On Sat, 10/3/09, soad eshraghi <soaadeshraghi@yahoo.com> wrote:

From: soad eshraghi <soaadeshraghi@yahoo.com>
Subject: Re: لینک آهنگ شور عشق زنده یاد مهستی
To: phdphk2006@yahoo.com
Cc: Friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Saturday, October 3, 2009, 7:38 PM

باسلام
باتشکر از شما که آهنگهای زیبا از خانم مهستی در اختیار میگذارید ....من به دنبال آهنگی هستم که شعر آن......بگو در شبای تو چی میگذره /بی من از شبای تو کی میگذره/تو به میخونه نرو عزیز من /من برات قصه مستارومیگم
خیلی ممنون میشم اگر داشته باشید ودر اختیار بنده بگذارید
باسپاس
سعاد اشراقی

--- On Sat, 10/3/09, phdphk2006@yahoo.com <phdphk2006@yahoo.com> wrote:

From: phdphk2006@yahoo.com <phdphk2006@yahoo.com>
Subject: لینک آهنگ شور عشق زنده یاد مهستی
To: "friends-of-radio-golha@googlegroups.com" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Saturday, October 3, 2009, 12:25 AM

تقدیم به یاران همدل
قسمتی از شعرآهنگ را برای دوستان گله مند از دانلود آهنگهای تکراری می نویسم
ای خدای آسمانها من سراپا شور عشقم

http://www.4shared.com/file/137108193/cf57f6b0/mahasti-shoure_eshgh.html - mahasti-shoure eshgh.mp3




No comments:

آرشیو مطالب