گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, October 18, 2009

Fwd: موسیقی ملی/اپرای کوروغلو




دوستان عزیز کوراغلو را در آدرس فوق می توانید بیابید
مطلق
 
متاسفانه قدری با اشکال باز می شود و من مجبور شده نزدیک به ده بار تلاش کنم تا موفق شوم. نا امید نشوید
محسن سلیمانی
2009/10/18 latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com>

دوستان سلام، دور زمانی جناب جباری مطلق تمام اپرای کوراوغلو را برای گروه فرستاده بودند که خوشبختانه من پیوند آنرا نگه داشته بودم که تقدیم می کنم. مدتی است از جناب مطلق خبری نیست امیدوارم سلامت و شاد باشد و این نامه بهانه ای برای باز گشت ایشان گردد. من پیوند را امتحان نکردم اگر کار نکرد اطلاع دهید .
 کتابی  با نام "اپرای کوراوغلو، عزیر حاجی بگوف، ترجمه و تدوین از ش-فرهمند راد " توسط نشر دنیای نو- با شماره تلفن 66402571-  در سال 1382 منتشر شده است که همراه با سی دی اپرا است. مرکز پخش آن نیز کتاب فروشی یاشار در خیابان دوازده فروردین- جلو دانشگاه- است. این کتاب حاوی اشعار اپرا همراه با برگردان فارسی است.لطیف
اوردا که دیل ، آغیز سوزدن اوسانار
سوروشون مطلبی تئللر سویله سین
دوداق دانیشارسا اود توتار یانار
گرکدیر زخمه لر ، اللر سویله سین

آنجائیکه زبان از گفتن باز می ماند
حکایت را از نغمه های تارم بپرسید
اگر شروع به حرف زدن کنم لبانم آتش گرفته و خواهند سوخت
پس باید زخمه های تارو سرانگشتانم آنرا بازگو کنند

--- On Sun, 4/12/09, hmm <dunloop123@gmail.com> wrote:

From: hmm <dunloop123@gmail.com>
Subject: موسیقی ملی/اپرای کوروغلو
To: "دوستان راديو گلها" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Sunday, April 12, 2009, 2:28 AM


با سلام
اپرای کوروغلو شامل 9 سی دی تقدیم به علاقمندان این برنامه.
و خصوصا اقایان احمد فرد و علی یگانه که با برنامه های اهدائی شان نمائی
زیباتر و پر بار تر به این گلستان/ارشیو رادیو گلها بخشیدند وهمچنین اقای
فرح بخش به امید پیشرفتشان در این گام بزرگ.

سرافراز و پایدار باشید همگی
جباری مطلق


http://www.4shared.com/dir/14095996/b52d83ac/sharing.html




No comments:

آرشیو مطالب