گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, October 3, 2009

Re: ای شادی آزادی :شجریان- سایه

با سلام و پوزش فراوان از اینکه بیخبری من از این اطلاعیه ایشان باعث این حرکت از جانب من شد(معرفی این آدرس) و تشکر از سرکار خانم ژینا ضمن آنکه شاید انتظار از مسئولین محترم گروه نیز برای جلوگیری از پخش ایمیل من بیجا نباشد.با سپاس .فیروز ترابی

--- On Sat, 10/3/09, Zhina Nima <zhina.nima@yahoo.com> wrote:

From: Zhina Nima <zhina.nima@yahoo.com>
Subject: Re: ای شادی آزادی :شجریان- سایه
To: firos19@yahoo.com, "radio golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Saturday, October 3, 2009, 1:53 PM

 

اطلاعیه در مورد انتشار سرود آزادی

 
سرود آزادی سروده هوشنگ ابتهاج که قبلا توسط اینجانب محمدرضا شجریان اجرا شده، فقط دو کپی داشته که یکی نزد خودم و دیگری نزد آهنگساز آن، آقای کیوان ساکت بوده و قصد و برنامه ای برای انتشار آن نداشتم.

امروز مطلع شدم این اثر خصوصی از طریق وبلاگی منتشر گردیده و در اختیار سایتها و وبلاگها قرار داده شده است.

تاکید میکنم هر سایت و وبلاگی که آن را بکار گیرد، تحت پیگرد مراجع قانونی قرار خواهد گرفت .


محمدرضا شجریان

برلین 15 سپتامبر 2009

 

منبع: وب سایت رسما ستاد شجریان/ دل آواز

http://www.delawaz.com/fa/concerts-news/9-news/261-azadi.html

 
 
 
 
 


--- On Fri, 10/2/09, Firouz <firos19@yahoo.com> wrote:

From: Firouz <firos19@yahoo.com>
Subject: ای شادی آزادی :شجریان- سایه
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Friday, October 2, 2009, 4:07 PM










                            تصنیف ای شادی آزادی
                 را بشنوید و به شجریان و سایه درود بفرستید


     


                              ای شادیِ آزادی!
                             روزی که تو بازآیی
                            با این دلِ غم پرورد
                          من با تو چه خواهم کرد؟
                            غم هامان سنگین است
                            دل هامان خونین است
                        از سر تا پامان خون می بارد
                             ما سر تا پا زخمی
                             ما سر تا پا خونین
                             ما سر تا پا دردیم
                 ما این دلِ عاشق رادر راهِ تو آماجِ بلا کردیم
                         می‌گفتم: روزی که تو بازآیی
               من قلبِ جوانم راچون پرچمِ پیروزی بر خواهم داشت
               وین بیرقِ خونین را بر بامِ بلندِ توخواهم افراشت
                        می‌گفتم: روزی که تو باز آیی
          این خونِ شکوفان را چون دسته گلِ سرخی در پای تو خواهم ریخت
               وین حلقه‌ی بازو را در گردنِ مغرورت خواهم آویخت
                                 ای آزادی!
                               بنگر! آزادی!
                      این فرش که در پای تو گسترده ست
                                از خون است
                           این حلقه‌ی گل خون است
                          گل خون است... ای آزادی!
                              از رهِ خون می‌آیی
                       اما می‌آیی و من در دل می‌لرزم:
                     این چیست که در دستِ تو پنهان است؟
                      این چیست که در پای تو پیچیده‌ست؟
                     ای آزادی! آیا با زنجیر می‌آیی؟...









We are your photos. Share us now with Windows Live Photos.



No comments:

آرشیو مطالب