گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, October 17, 2009

RE: به مناسبت بزرگداشت سومین سال فوت همسر عزیزم،

    
 
                                                                  ایوان تهی است / وباغ از یاد مسافر سرشار
 
                                                          دوست گرامی / با تمام وجودم از غمی که در دل دارید متاسفم
                                                                              آرزو می کنم که توان برخورد با این غم ودوری وتنهایی را
                                                                             : به دست آ ورید که به قول شاعر بزرگ شاملو

                                                                        " مرگ نام کوچک زندگی ست"
 
 
 
 
 .......همه چیز گاه اگر کمی تیره می نماید
باز روشن می شود زود
تنها فراموش مکن این حقیقتی است
بارانی باید / تا که رنگین کمانی برآید
و لیمو هایی ترش تا شربتی گوارا فراهم شود
                             و گاه روزهایی در زحمت
تا که از ما / انسانهایی تواناتر بسازد
                   خورشید دوباره خواهد درخشید / زود
             خواهی دید
 
کولین مک کارتی

Date: Fri, 16 Oct 2009 23:45:10 -0700
From: majidsadeghi14@yahoo.com
Subject: به مناسبت بزرگداشت سومین سال فوت همسر عزیزم،
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com

دوستان عزیزرادیو گلها،امروزپایان سومین سالی است که در اندوه از دست  رفتن همسر عزیزم( که بیش از بیست سال در کنار من بود) به آتش جدایی میسوزم،ایکاش من را مجالی دوباره  بود تا همه هستیم را به پایش بریزم، ایکاش در زمان حیاتش به این آگاهی رسیده بودم تا بار گناهان و تقصیراتم سبک تر می شد........... اکنون هر شب در خلوت تنهاییم می سوزم،میگدازم ومیگریم.  

غمینم و تنها ، به خلوت شب ها ، شکسته دلم را ، جدایی تو 
چو شعله ی لرزان ، چو آتش سوزان ، شرر زده بر جان ، جدایی تو

نه برق امیدی ، نه نور نویدی ، نه صبح سفیدی در این شب غم
به جان زده آذر ، فراق تو دیگر ، دلم شده یک سر لبالب غم

عشق تو شد چون دام بلا ، کرده پریشان حال مرا
چه چاره کنم با جدایی تو
عشق تو شد چون دام بلا ، کرده پریشان حال مرا
چه چاره کنم با جدایی تو

در آتش آهم ، دو دیده به راهم 
که بی تو اسیر سکوت شبم

بیا به کنارم ، بین شب تارم
بیا که دگر جان بود به لبم

آتشی زده در دل من به خدا
از برای دلم شده درد و بلا
جدایی تو

نشسته به راه تو دل نگران ، بهار جهان بی تو گشته خزان
نه برق امیدی ، نه نور نویدی ، نه صبح سفیدی در این شب غم
به جان زده آذر ، فراق تو دیگر ، دلم شده یک سر لبالب غم

غمینم و تنها ، به خلوت شب ها ، شکسته دلم را ، جدایی تو 
چو شعله ی لرزان ، چو آتش سوزان ، شرر زده بر جان ، جدایی تو


http://www.semital.com/song/22637.htm



Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!

Windows Live Hotmail: Your friends can get your Facebook updates, right from Hotmail®.

No comments:

آرشیو مطالب