گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, October 18, 2009

Re: بانو مرضیه و استاد لطفی

سلامی دوباره حضور جناب هندیانی عزیز
ضمن تشکر مجدد از محبت و یاری شما - از اینکه زیبا فکر میکنی بسیار خوشحالم
و اما بعد باید بحضور شما بگویم من به آینده بسیار امیدوارم به همین خاطر بنظر این حقیر بس از گذشت سالها الان  باید چاوشها را دوباره و چندباره گوش داد چرا که معتقدم ( خرابی چون که از حد بگذرد آباد میگردد ) هر چند نمیدانم این حد چقدر است و با چه قیاسی باید آن را سنجید ولی بهرحال غلی رغم وجود سختیهای زیاد و ناملایمات روزگار و بد عهدی ایام - بسیار بسیار امید به آینده ندیده دارم

کوچیک همه ی عزیزان - جمشیدی

2009/10/18 ali hendiani <a_hendiani@yahoo.com>


جناب جمشیدی با سلام
 
از لطف شما سپاسگزارم و باید اضافه کنم که موسیقی دست نیافتنی ما به زعم من و بسیاری از همفکران در گروه گلها جزیی از میراث فرهنگی ماست که باید حفظ شود و از کنج ارشیوها و  خزانه های سنگین به دست دوستدارانش برسد.
 
برنامه ای که شما با همراهی بانو مرضیه و استاد لطفی درخواست کرده اید گلهای تازه ۱۲۶ است که در نشانی زیر و در پوشه " قدیمی ها " تقدیم میشود.
 
 
در اختیاری چاووش ها برای من هم غنیمت گرانبهایی ست . مدتها بدنبالش بودم تا سر انجام دو سال پیش یافتم. بر حسب اتفاق همین دیروز مشغول بررسی مجددی بر روی اشعار چند آلبوم از چاووش ها بودم... فقط می توان گفت چاووش ها مربوط به دورانی بود تکرار نشدنی
 
با احترام - هندیانی
--- On Sat, 17/10/09, rasool jamshidi <rasooljamshidi@gmail.com> wrote:

From: rasool jamshidi <rasooljamshidi@gmail.com>
Subject: تشکر
To: a_hendiani@yahoo.com
Date: Saturday, 17 October, 2009, 4:27 AM

با سلام و ارادت خدمت جناب هندیانی عزیز
واقعا نمیدانم چگونه ازشما بخاطر ارسال لینکهای چاوشها تشکر و قداردانی کنم فقط لازمه بهت بگم که سالها بود دنبال 2 کار ارزشمند بودم یکی چاوشها بود که هربار گوش میدم افسوس به حال وضعیت فعلی موسیقی ایرانی میخورم و دومین کاری که هنوز نتونستم پیدا کنم کار مشترکی ازتارنوازی استاد محمدرضالطفی با آواز سرکارخانم مرضیه است امیدارم جنابعالی بتوانید به من کمک بکنید

دوست ندیده شما رسول

Send instant messages to your online friends http://uk.messenger.yahoo.com

No comments:

آرشیو مطالب