گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, October 13, 2009

این ناهمه را حتما بخوانید

یاران و عاشقان موسیقی ملی سلام

درود به همه شما بنده با بزرگواری عزیزان دلم جناب آقای گچکار(تهران) و جناب آقای کاظمیان(مشهد) صاحب این آرشیو شدم که شاید از نظر عزیزان گلها کامل به نظر نرسد اما برای من کمترین بیش از اندازه ارزش دارد و باز هم می گویم من خود را غلام ادب این دو عزیز و همه عزیزانی که بی ریا برای موسیقی ملی تلاش میکنند میدانم این آرشیوی را که توسط برادران عزیزم به دست آورده ام را به ایرانیان گرامی تقدیم میکنم این آرشیوها در چند دی وی دی گنجانده شده است و بنده تصمیم دارم  مجموعه گلها رابه چند نفر از عزیزان به صورت رایگان تقدیم کنم و خواهشم از این دوستان این است که این چرخه را ادامه دهند و هر شخصی که از بنده آرشیو دریافت کرد  به سه نفر از عزیزانی که من کمترین معرفی میکنم این آرشیوها را به صورت رایگان و بدون دریافت هیچ وجهی تقدیم کند  تا که شاید قدمی در راه پیشرفت موسیقی ملی برداشته باشیم و جبران بزرگواری جناب کاظمیان و گچکار عزیز را بکنیم.خواهش میکنم عزیزانی که صاحب این مجموعه ها هستند این کار کمترین را ادامه دهند تا که شاید جبران زحمات این هنرمندان بسیار با ارزش مان را بکنم که واقعا مظلوم واقع شدند و رو به فراموشی می باشند.مولا امیرالمومنین(ع) فرمود زکات علم آموختن است و به نظر من کمترین زکات لذت بردن از این آثار هم ترویج آن است که خیلی از بزرگواران گلها همواره این کار را انجام میدهند

در ضمن از بازگشت عزیز دلمان جناب سعیدپور بسیار خوشحالم و از آن روزی که ایمیل ایشان را دریافت کردم بسیار ناراحت شدم و از خداوند خواستم هر چه زودتر مشکلشان را حل کند

ارادتمند همه شما  بنده کمترین خدا کشاورز    


No comments:

آرشیو مطالب