گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 21, 2009

خوشحالی از خبر سلامتی آقای مهندس سعیدپور

جناب آقای مهندس سعید پور
گرم ترین سلام ها تقدیم به شما دوست عزیز و نادیده من
از شنیدن خبر سلامتی شما بینهایت خوشحال شدم و خدارا شکر نمودم که وجود
نازنین شما سالم است.من هرگز شما را ندیده ام و صدای شما را هم نشنیده ام
اما در این مدتی که از زحمات بیدریغ و شبانه روزی شما بهره مند می شوم و
از برنامه گلها لذت میبرم ارادت و محبتی به شما پیدا کرده ام که به هیچ
زبانی نمی توانم توصیف کنم فقط قلبم می تواند از محبت من نسبت به شما
شهادت دهد. از این که مزاحم اوقات شما شدم پوزش میطلبم. در خاتمه از شما
خواهش میکنم چنانچه برگ سبز شماره 195 از گلپایگانی را دارید( ای ساربان
اهسته ران) که با این مطلع شروع می شود . اگر شماره اش را اشتباه ذکر
نکرده باشم برای این ارادتمند حقیر ارسال فرمائید از خداوند متعال عمر
طولانی و با عزت برای شما آرزو دارم


دوستدارشما رسول نکاحیاز اردبیل

No comments:

آرشیو مطالب